جمعه خشم فلسطینیان در راه است

 

حامیان انتفاضه سوم فلسطین جمعه آینده را روز اعلام واکنش به رژیم صهیونیستی در قبال جنایات سالروز نکبت نامگذاری کرده‌اند و رژیم صهیونیستی هم جولان را منطقه بسته نظامی اعلام کرد.

سرتیپ "غادی آیزنکوت" فرمانده جبهه شمالی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که به علت نگرانی‌های اسرائیل از امکان ورود مجدد آوارگان خشمگین فلسطینی به سرزمین‌های اشغالی، روستاهای مجدل الشمس و تمامی شهرک‌های صهیونیستی در شمال بلندی‌های جولان منطقه بسته نظامی اعلام شده است.

به گزارش رجانیوز به نقل از مشرق، این اقدام بعد از آن صورت گرفت که گروه‌های فلسطینی در صفحه انتفاضه سوم فلسطین در سایت اجتماعی فیس بوک، از مردم خواسته‌اند تا این جمعه را جمعه ابراز واکنش به جنایات رژیم صهیونیستی در سالروز نکبت نامگذاری کنند.

در پی همین تصمیم بود که رژیم صهیونیستی بار دیگر در میان ارتش خود حالت آماده‌باش کامل اعلام کرد و مرزهای خود با سوریه و بخشی از لبنان را به پادگان نظامی تبدیل کرد.

دو هفته پیش و هم زمان با سالروز اعلام موجودیت رژیم صهیونیستی که روز نکبت نامیده شده است، آوارگان فلسطینی در مرزهای سرزمین‌های اشغالی تجمع کرده بودند که با واکنش اسرائیل و آتش باران علیه خود مواجه شدند. در این حملات بیش از 20 تن از آوارگان سوریه، لبنان و اردن به شهادت رسیده و صدها نفر دیگر زخمی شدند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : جمعه خشم فلسطینیان در راه است, حامیان انتفاضه سوم فلسطین, ,