فتنه‌گران بايد مطالبات 18 ماه گذشته را به ملت پراخت كنند
سپاه نیوز: فرمانده سپاه امام رضا (ع) گفت: در صورت تمايل به برگشت به صحنه سياسي از سوي برخي از سران فتنه، بايد مطالبات 18 ماه گذشته به ملت توسط اين افراد برآورده شود.
به گزارش سپاه نیوز به نقل ار فارس؛غلامرضا احمدي اظهار داشت: سران فتنه در طول ماه‌هاي گذشته و حوادث بعد از انتخابات سال 88 خسارات زيادي را بر پيكره كشور و حقوق مردم وارد آوردند.
فرمانده سپاه امام رضا (ع) ادامه داد: جبران خسارات‌هاي وارد شده به ملت و همچنين آبرو و حيثيت نظام و انقلاب از عهده اين افراد بر نمي‌آيد.
احمدي‌ با بيان اينكه اگر مردم نبودند جريان فتنه از بين نمي‌رفت، افزود: مردم با اطاعت از رهنمودهاي رهبر فرزانه انقلاب اسلامي و با حضور حماسي خود در 9 دي ماه سال گذشته، طومار فتنه‌گري دشمنان اسلام و نظام اسلامي را در هم پيچيدند.
وي با اشاره به ابراز تمايل برخي از سران فتنه براي حضور مجدد در عرصه سياسي و انتخاباتي افزود: در اين موضوع اين افراد قصد منصرف كردن مردم از احقاق حقوق و مطالبات خود از آنها را دارند.
احمدي تصريح كرد: با اين اقدام سران فتنه به دنبال راهي براي پيشگيري و عقب نيفتادن براي خود در حال ترسيم كردن هستند.
وي تصريح كرد: تمام اين افراد بعد از تبري جستن از طرز فكر خود بايد در مرحله دوم، خسارات وارد‌ شده به مملكت و مردم كه از جانب آنها وارد آمده است را جبران كنند.
فرمانده سپاه امام رضا (ع) با بيان اينكه در طول اين 18 ماه، عمل اين افراد داراي اشتباهات زيادي بوده ‌است، گفت: سران فتنه از سال گذشته تاكنون با همدلي با دشمنان خارجي و داخلي نظام از هرگونه وارد كردن خسارات در زمينه‌هاي مختلف به مردم، رهبري و نظام كوتاه نيامده‌اند.
وي متذكر شد: همچنين اين افراد خدشه‌اي كلي بر پيكره امنيت ملي در طول ماه‌هاي اخير وارد آورده‌اند.
احمدي به نقش مقام معظم رهبري در خنثي‌سازي اين فتنه‌ها اشاره كرد و گفت: رهبر فرزانه انقلاب اسلامي با در دستگيري شعله هدايت و رهبري، چراغ بصيرت و يكدلي را در ميان جامعه بر افروخت.
وي تصريح كرد: سخنان شيوا و بيدارگرانه مقام معظم رهبري در طول اين مدت در جمع‌هاي مختلف مردم و مسئولان، راه ولايت كه همان راه انبيا است را به عموم جامعه نشان داد.
فرمانده سپاه امام رضا (ع) تصريح كرد: با وجود توصيه‌هاي حكيمانه مقام معظم رهبري درباره افزايش بصيرت و تغيير راه فتنه‌گران، اين افراد باز بر طبل پندار نادرست و غير معقولانه خود مي‌كوبند.
وي گفت: حركت سران فتنه در طول چند ماه گذشته حركتي مذبوحانه و غيرمنطقي و كاملاً ولايت ستيزانه بوده است.
احمدي تاكيد كرد: جبران خسارات وارد شده به ملت ايران و نظام اسلامي كار بسيار دشواري است.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : اين افراد خدشه‌اي كلي بر پيكره امنيت ملي در طول ماه‌هاي اخير وارد آورده‌اند, در صورت برگشت به صحنه سياسي, ,