تماس با مهدي هاشمي از تهران و اظهار رضايت از اختلاف‌هاي اخير

يكي از بستگان درجه اول مهدي هاشمي رفسنجاني در تماس با او از تهران ضمن اظهار رضايت از برخي موارد اختلافي اخير، با دلداري او ابراز اميدواري كرده است كه اين اختلاف‌ها ادامه يابد.
به گزارش رجانیوز، در اين تماس تلفني به مهدي هاشمي گفته شده كه آنچه ما مي‌خواستيم در حال محقق شدن است و در اثر اين اختلاف‌ها شرايط براي مسائلي كه مورد نظر ما است، فراهم خواهد شد.
 
مهدي هاشمي نيز با تأييد اين ديدگاه، پيشنهاد داده است كه براي جلوگيري از ايجاد انسجام و ادامه اختلاف‌ها، ضريب تأكيد بر مواردي مانند حاكميت دوگانه كاهش يابد، چرا كه تأكيد بر اين مسائل مي‌تواند باعث انسجام داخلی نظام شود.
 
پرهيز از القاي اختلاف و حاكميت دوگانه در مسائل جاري كشور از تأكيدات ويژه رهبر معظم انقلاب بود و با درايت و مديريت ايشان، برخي اختلاف نظرهاي موجود در زمينه تغيير وزير اطلاعات به بهترين نحو ممكن و به نفع مصلحت كشور خاتمه داده شد.
 
رسانه‌هاي ضد انقلاب در طول هفته‌هاي گذشته تلاش زيادي براي اثبات ادعاي حاكميت دوگانه در ايران كردند، با اين حال، به نظر مي‌رسد دستور كار جديد اين رسانه‌ها پرهيز از دامن زدن به اين موضوع و پرداختن به دیگر زمینه های اختلاف بر انگیز در داخل نظام است چرا كه بر اساس اصل ثابت، مردم و مسئولين ايران در مقابل تحركات ايذايي دشمن منسجم مي‌شوند.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : تماس با مهدي هاشمي از تهران و اظهار رضايت از اختلاف‌هاي اخير, ,