انحراف یا کم بهره بودن از شعور سیاسی؟

 

دكتر مهدي كوچك‌زاده

مدت‌ها بود که در مجلس شورای اسلامی همکاران نماینده از استان فارس تقریبا بدون استثنا مدعی بودند که فرد منصوب شده برای استانداری فارس (آقای احمدزاده) بسیار جوان است و از تجربه و پختگی لازم برای این مسئولیت برخوردار نیست و برای ادعای خود نیز شواهدی را ارائه می دادند که به دلیل مخلوط شدن با برخی نسبت ها که این روزها به وفور باب شده (مثل انتصاب به دلیل دوستی با رئیس دفتر و...) کمتر به آنها توجه می کردم.

اخیرا با ملاحظه تغییر مسئولیت آقای احمدزاده و انتصاب ایشان به ریاست سازمان میراث میراث فرهنگی، سخنرانی ای از ایشان در سایت سازمان منعکس شد، که در آن سخنرانی ایشان اظهار فرموده اند:

"امروز سازمان ميراث‌فرهنگي با اهتمام و حداکثر حمايت از همه آن‌هايي که دلشان براي ايرانيت کشور مي‌سوزد، آماده مساعدت و همکاري است."

با خواندن این سخنرانی و به خصوص جمله فوق الاشاره به یاد فرمایشات رهبر عزیز انقلاب در دیدار با جامعه مدرسین افتادم که در بخشی از آن فرموده بودند:

"حالا مثلا فرض کنید همین مسئله ایرانی گری و این ها که آن روز اشاره فرمودید. من واقعا نفهمیدم که اینها حقیقتا دنبال اینند که حالا یک چیزی را در مقابل اسلام علم کنند. البته بدم می آید از این کاری که می کنند . دیروز همین آقایی که مسئول این چیزهاست، سر ناهار پیش من آمده بود و یک چیزی مطرح کرد گفتم آقا اینقدر ایرانی گری، ایرانی گری نکنید یک تشری هم آنجا به او زدم. از این کار خوشم نمی آید..."

به نظرم اظهارات آقای احمدزاده خصوصا بعد از اینکه رهبر عزیز انقلاب هم در دیدار با جامعه مدرسین آن تعابیر را به کار بردند، اگر حاکی از انحراف نباشد قطعا بیانگر کم بهره بودن از شعور سیاسی است. در مقابل اشغال پست های حساس و مهم توسط اینگونه افراد ما همان وظیفه ای را بر عهده داریم که در مقابل انحراف باید داشت.

اصرار بر چیزی که رهبری به صراحت از آن ابراز انزجار می کنند، اصرار کننده و هوادارانش را در چشم ما منفور می سازد. نمونه های بسیاری از افراد را در همین یکی دوسال فتنه می توان نام برد که علی‌رغم دارا بودن سوابق طولانی (قریب به دو برابر سن آقای احمدزاده) در خدمت و انقلابی گری به خاطر بی توجهی به خواست و نظر رهبری و ولایت فقیه و اصرار بر نظرات خویش از چشم مردم حزب الله افتادند، لذا از هر کس خود را مرید و مطیع ولایت می داند متوقعیم تا در حیطه مسئولیت و اختیار خویش از چنین کسانی برای همکاری استفاده نکند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : انحراف یا کم بهره بودن از شعور سیاسی؟, دكتر مهدي كوچك‌زاده, ,