دوشنبه با حضور رييس كل گمرك ايران صورت گرفت افتتاح چند طرح جديد در گمركات مرزي استان خراسان رضوي همزمان با سفر دكتر عباس معمارنژاد و هيأت همراه به استان خراسان رضوي, چندين طرح عمراني و فني در گمركات اين استان افتتاح و راه‌اندازي شد.

به گزارش خبرنگار ما, رييس كل گمرك ايران و همراهان ضمن بازديد از گمركات سرخس، لطف‌آباد و باجگيران، از نزديك با نحوه فعاليت‌ و برنامه‌هاي آينده اين گمركات آشنا شدند.
برپايه اين گزارش، رونمايي از تنديس شهيد شوشتري و پرداخت هزينه يك سفر عتبات عاليات به همسر شهيد شوشتري، مصاحبه با خبرنگاران و رسانه‌هاي محلي، ديدار با كاركنان، افتتاح ساختمان جديد اداري، اعطاي گواهي‌نامه ايزو، افتتاح آزمايشگاه، بازديد از نحوه نگهداري و استفاده از سگ‌هاي موادياب و افتتاح سوله ايكس‌ري از مهمترين برنامه‌هاي بازديد رييس كل گمرك ايران و هيأت همراه از گمرك سرخس بود.
ارتقاي گمرك لطف‌آباد و افزايش حجم مبادلات مرزي
دكتر عباس معمارنژاد همچنين از گمرك مرزي لطف‌آباد بازديد كرد و در ديدار با جمعي از مسئولان محلي اين شهرستان با اشاره به برنامه‌ريزي گمرك براي رسيدگي بيشتر به گمركات محروم و دورافتاده گفت: ظرف امسال و سال آينده تحولات مثبتي در وضعيت گمرك لطف‌آباد به‌وجود خواهد آمد تا كاركنان و خدمت‌گيرندگان از تسهيلات گمركي بيشتري برخوردار شوند.
اين گزارش حاكي است با حضور رييس كل گمرك ايران و هيأت همراه كلنگ احداث سردر و سايت ايكس‌ري گمرك لطف‌آباد به زمين زده شد و بازديدكنندگان از مراحل ساخت منازل سازماني و سايت نگهداري سگ‌هاي موادياب ديدن كردند.
دكتر معمارنژاد همچنين در جلسه‌اي با حضور نماينده مردم دره‌گز در مجلس شوراي اسلامي و مسئولان محلي گفت: رسيدگي به وضعيت گمرك لطف‌آباد و ارتقاي جايگاه آن سبب افزايش حجم مبادلات مرزي از اين منطقه و ارائه خدمات مطلوب‌تر به خدمت‌گيرندگان خواهد شد.
وي با اشاره به اينكه گمرك لطف‌آباد چهارمين گمرك ترانزيتي و دومين گمرك كارنه‌تير كشور است،‌ افزود: تجهيز اين گمرك به ابزارهاي مدرن با توجه به هم‌مرز بودن با كشور تركمنستان، ميزان عبور كالاهاي ترانزيتي از اين گمرك را افزايش خواهد داد.
احداث سايت ايكس‌ري در گمرك باجگيران
رييس كل گمرك ايران و هيأت همراه در آخرين مرحله از سفر به گمركات مرزي استان خراسان رضوي، از گمرك باجگيران بازديد كردند.
در جريان اين بازديد دكتر معمارنژاد ضمن ديدار با كاركنان گمرك باجگيران و قدرداني از تلاش و زحمات آنان و همه مديران و كاركنان گمركات استان، كلنگ احداث سايت ايكس‌ري را در اين گمرك به زمين زد و همچنين در مراسم افتتاح منازل سازماني شركت كرد.
بازديد از بازارچه مرزي و محوطه‌هاي گمركي در حين انجام تشريفات ترخيص، آشنايي با نحوه استفاده از سگ‌هاي موادياب و سخنراني در جمع همكاران گمرك باجگيران از ديگر برنامه‌هاي بازديد دكتر معمارنژاد از اين گمرك بود.
گزارش روابط عمومي گمركات استان خراسان رضوي مي‌افزايد: رييس كل گمرك ايران و هيأت همراه در پايان بازديد از گمركات مرزي استان خراسان رضوي، در جلسه شوراي معاونين گمرك ايران كه در محل ستاد نظارت گمركات استان در مشهد برگزار شد، شركت كردند.
در اين جلسه كه مسعود عاطفي و مديران گمركات مرزي استان خراسان رضوي نيز حضور داشتند، درخصوص مصوبات بازديدهاي انجام شده تصميم‌گيري و توافق به‌عمل آمد.
شايان ذكر است كه غلامرضا فاتحي، معاون اداري مالي، ناصر علي‌مددي‌جهرمي، معاون حقوقي، محمدرضا نادري، معاون امور گمركي، نصير جعفري، مديركل حوزه رياست كل وروابط عمومي، ابراهيم قهرودي، مديركل دفتر ارزيابي عملكرد و پاسخگويي به شكايات، حسين كاخكي، مديركل دفتر برنامه‌ريزي و بهبود سيستم‌هاي گمركي، حسين صادقي، مديركل حراست و امور انتظامي، احمد صالحي، معاون دفتر آمار و فناوري اطلاعات و ارتباطات، عمادي، مشاور رييس كل گمرك ايران، دكتر معمارنژاد را در بازديد از گمركات استان خراسان رضوي همراهي مي‌كردند.
 

نظرات شما عزیزان:

احسان
ساعت20:31---6 خرداد 1390
http://persianhit.ir/?section=user&action=register&t=pub&fer =7096



یک لینک برای تبلیغات کلیکی برو ثبت نام کن ضرر نداره . (تبلیغات کلیکی است) به وبلاگم هم سر بزن رو تبلیغات هم کلیک کن لطفا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : افتتاح چند طرح جديد در گمركات مرزي استان خراسان رضوي, ,