1390/3/3 سه شنبه پيام تبريك رييس كل گمرك ايران به‌مناسبت سالروز ولادت حضرت فاطمه(س) و آزادسازي خرمشهر دكتر عباس معمارنژاد, رييس كل گمرك ايران طي پيامي به همكاران خود در گمركات سراسر كشور, سالروز ولادت خجسته حضرت فاطمه زهرا(س) ، ميلاد بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران امام خميني (ره) و آزادسازي خرمشهر را تبريك و تهنيت گفت.
در اين پيام با گراميداشت ميلاد فرخنده بنت‌النبي(ص), حضرت صديقه كبرا, فاطمه زهرا(س) آمده است: نامگذاري سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) به عنوان روز زن و روز مادر از آن جهت كه مي‌تواند مشوق و انگيزه‌اي بسيار قوي براي تاسي بانوان جامعه به آن حضرت و الگو قرار دادن روش و منش ايشان در همه ابعاد زندگي باشد, حائز اهميت است.
به‌سخن ديگر سيره زندگي, رفتارها و كردارهاي حضرت زهرا(س) پس از گذشت قرن‌ها امروز همچنان سعادت‌آفرين و آرامش‌بخش‌است و در اين برهه از زمان, بهترين ضامن براي حفظ منزلت و شأن زنان در محيط خانواده و امكان مشاركت گسترده آنان در فعاليت‌هاي اجتماعي است.
تبيين شخصيت واقعي و ويژگي‌‌هاي عبادي و اخلاقي حضرت فاطمه زهرا(س) براي زنان و دختران جامعه, وظيفه‌اي بس خطير و سنگين است كه همت, تلاش و جديت كارشناسان مسائل ديني و اجتماعي را طلب مي‌كند و با توجه به نقش و حضور زنان در عرصه‌هاي مختلف سياسي, اقتصادي, فرهنگي و اجتماعي اميدواريم شاهد تقويت و توسعه مباني ارزشي و ايجاد جامعه‌اي زهرايي باشيم.
***
سالروز آزادسازي خرمشهر يادآور حماسه‌هاي فراموش‌نشدني رزمندگان جان‌بركف ميهن اسلامي براي پاسداري از ارزش‌هايي است كه حفظ آب و خاك و دفاع از عزت و سربلندي كشور در دل آن نهفته است و اينچنين بود كه مرداني از جنس عابدان و زاهدان شب و شيران روز بر قلب سپاه زبون دشمن زدند و با رمز مقدس ”ياعلي‌ابن ابي‌طالب“ برگ زرين ديگري را به تاريخ مبارزات ملت بزرگ ايران افزودند.
ضمن تبريك و تهنيت سالروز اين واقعه تاريخي به همه همكاران و خانواده‌هاي محترم آنان, ياد و نام همه شهداي دوران دفاع مقدس به‌ويژه رزمندگان عمليات بيت‌المقدس و امام شهيدان را گرامي مي‌داريم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : پيام تبريك رييس كل گمرك ايران به‌مناسبت سالروز ولادت حضرت فاطمه(س) و آزادسازي خرمشهر, ,