معترضان درب استانداری فارس را پلمپ کردند

جمعی از مردم شیراز با حضور در مقابل استانداری فارس و قفل زدن بر درب آن، درباره تغییر مدیریت‌های ارزشی در این استان اعتراض کرده و خواستار انتصاب استاندار بومی شدند.

به گزارش شبكه خبر، محمدرضا هاجری نماینده تجمع‌کنندگان معترض به استاندار فارس، در این تجمع گفت: هنوز آثار ننگین فتنه سال ۸۸ از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نگذشته که فتنه‌ای آلوده‌تر، منحرف‌تر و ننگین‌تر وارد میدان شده است.
 
هاجری افزود: امروزه مقدسات در فارس را مورد هجوم قرار داده‌اند و سران فتنه‌گر و منحرف که روزی فکر می‌کردند می‌توانند فارس و شیراز را پایتخت مکتب ایرانی قرار دهند به لطف رهبر معظم انقلاب، شیراز به عنوان سومین حرم اهل بیت (ع) معرفی شد.
 
وی گفت: به دنبال این ناکامی و شکست با شیوه‌های متعدد و اعزام کردن کسانی که هنوز الفبای مدیریت را نمی‌دانند این استان را تبدیل به آزمایشگاه کرده‌اند، آزمایشگاهی که برای مکتب ایرانی و تفکر انحرافی ملی‌گرایی به شیوه‌های متعدد شده است.
 
این معترض اضافه کرد: آمار و ارقام توسعه و پیشرفت فارس نشان می‌دهد که در این دو سال این استان متضرر شده، عقبگرد داشته و بیکاری به اوج خود رسیده تا جایی که بودجه‌های مصوب استان‌های کوچک‌تر مانند اردبیل و قزوین به مراتب از فارس بیشتر شده است.
 
مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخاباتی احمدی‌نژاد گفت: در این دو سال آزمایشی فعالیت استاندار سابق، مشاهده می‌کنید که اکثریت مدیران ارزشی را حذف کردند و کسی را آوردند که کوچک‌ترین الفبای مدیریت را نمی‌داند و این در حالی است که فارس ها با ۸۵ درصد رای به احمدی‌نژاد توقع مدیری لایق و توانمند را داشتند.
 
وی گفت: از مجمع نمایندگان فارس و ائمه جمعه این استان می‌خواهیم همراه، همدل و همصدا پیام ما را به وزیر کشور و احمدی‌نژاد برسانند که ما استاندار کارآمد می‌خواهیم نه کسی که از نردبان قدرت بالا رود و بادآورده باشد و باید کسی بیاید که فارس را بشناسد و مدیریت کند.
 
چندی قبل هم ایت الله جنتی از انتصاب مدیران کم تجربه در برخی مناطق کشور انتقاد کرده بود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : معترضان درب استانداری فارس را پلمپ کردند, ,