وزير اطلاعات: جريان نفاق براي مقابله با نظام تغيير چهره داده است

وزير اطلاعات گفت: برخي افراد كه در جريان حوادث و فتنه سال 88 كه يا با فتنه گران همراهي كرده و يا ساكت نشسته بودند، اين روزها روش ديگري با عنوان حمايت از ولايت فقيه در پيش گرفته اند كه بايد مراقب آنان بود.
حجت الاسلام والمسلمين حيدر مصلحي كه روز پنجشنبه در آئين گراميداشت ياد و خاطره شهداي منطقه كمالشهر كرج سخن مي گفت افزود: جريان نفاق براي مقابله با نظام اسلامي تغيير چهره داده و استكبار جهاني با حمايت از همه جريانهاي ضد انقلاب از جمله گروهك منافقين، هجمه سنگيني عليه انقلاب و ايران اسلامي آغاز كرده است كه هوشياري ويژه مردمي را مي طلبد.
وزير اطلاعات تصريح كرد: امروز استكبار جهاني براي مقابله با نظام اسلامي به جريان نفاق روي آورده و حتي برخي مديران دولت اصلاحات در سخنراني هاي خارج از كشور عليه نظام اسلامي موضع گيري مي كنند كه بايد در مقابل اين جريان بيش از پيش هوشيار بود.
مصلحي در عين حال تاكيد كرد كه دستگاه امنيتي و اطلاعاتي كشور هجمه ها و توطئه هاي دشمنان را به خوبي رصد كرده و هوشيارانه به وظيفه خود عمل مي كند.
وي با اشاره به هجمه سنگين تبليغاتي دشمنان عليه ايران اسلامي در شرايط جديد جهاني، گفت: با همه اين هجمه ها، ايران اسلامي بالاترين ضريب امنيتي را در ميان كشورهاي منطقه خاورميانه و حتي جهان دارد.
وزير اطلاعات در بخش ديگري از سخنان خود با بيان اينكه اسلام داراي پيام و پاسخگوي نيازهاي بشري است، گفت: حوادث به وجود آمده در جهان نشان مي دهد كه آينده دنيا از جمله اروپا و آمريكا از آن اسلام است.
وي افزود: امروز تحركات و اقدامات سياسي و ديپلماسي آمريكايي ها و غربي ها در جريان حوادث به وجود آمده در كشورهاي اسلامي بيانگر سردرگمي سران كاخ سفيد و استكبار جهاني است.
مصلحي با اشاره به جنبش هاي مردمي در كشورهاي اسلامي و عربي از جمله مصر، تونس، يمن و ساير كشورهاي منطقه خاطرنشان كرد: اين حركت هاي مردمي بيانگر بيداري اسلامي در جهان است.
وزير اطلاعات تصريح كرد: امروز بيداري مردمي در اروپا و ساير كشورهاي جهان متاثر از حركت و الگوي بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران، امام خميني(ره) است.
وي تاكيد كرد: نبايد در اين شرايط فريب القائات دشمنان را خورد، زيرا آنان چنين وانمود مي كنند كه جنبش هاي به وجود آمده در جهان غير اسلامي است.
مصلحي تصريح كرد: شواهد و قراين در كشورهاي اسلامي از جمله جنبش جوانان مصر نشان مي دهد اين حركت ها متاثر از انقلاب اسلامي ايران است.
وزير اطلاعات اظهار داشت: حتي خود آمريكايي ها اين جنبش هاي مردمي در منطقه خاورميانه را پيش بيني نكرده بودند و اذعان مي كنند كه شوكه شده اند.
وي گفت: اين روزها اوباما رئيس جمهوري آمريكا و هيلاري كلينتون وزير خارجه اين كشور با سفر به مناطق مختلف جهان از جمله كشورهاي خاورميانه، به دنبال جلوگيري از ضرر و زيان بيشتر به منافع آمريكا در منطقه هستند.
مصلحي با بيان اينكه برخي سران كشورهاي منطقه از جمله عربستان سعودي با حركت در مسير آمريكا در مقابل جنبش هاي مردمي منطقه ايستاده اند، افزود: اين حكام بايد دست از دنباله روي آمريكا بردارند، زيرا بيداري اسلامي دامن آنان را خواهد گرفت.
وزير اطلاعات با اشاره به حمايت هاي شرق و غرب و برخي حكام منطقه خليج فارس از صدام بعثي در جنگ تحميلي عليه ايران اسلامي، اظهار داشت: كساني كه در آن دوران با تمام تجهيزات و امكانات نظامي از صدام بعثي حمايت كردند و شمار زيادي از ملت مسلمان ايران را مظلومانه به شهادت رساندند، امروز به لطف خدا مظلوميت شهداي ما آنان را گرفتار كرده است.
مصلحي در بخش ديگري از سخنان خود ادعاي آمريكايي ها در مورد كشتن بن لادن را بي اساس خواند و گفت: طبق مستندات اطلاعاتي، بن لادن چند سال پيش بر اثر بيماري از دنيا رفته، اما سران كاخ سفيد براي بهره برداري انتخاباتي و فريب مردم آمريكا در اين زمينه موج تبليغاتي به راه انداخته اند. وزير اطلاعات افزود: سران كاخ سفيد براي درستي ادعاي خود هيچ مدرك مستندي ارايه نداده اند.

 
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : وزير اطلاعات: جريان نفاق براي مقابله با نظام تغيير چهره داده است, ,