شخصاً از سران اصلاح طلبان شنيدم كه با قانون اساسي و سيستم مشكل دارند

عضو متواري فراكسيون مشاركت در مجلس ششم تصريح كرد بسياري از مدعيان اصلاح طلبي قائل به اصلاحات نيستند و دنبال براندازي هستند.
علي -اكبر موسوي خوئيني كه اكنون در آمريكا پناهندگي گرفته در مصاحبه با پايگاه اپوزيسيوني تهران ريويو و در قبال اين سوال كه نداشتن تئوري و برنامه ريزي استراتژيك به سرگرداني و شكست جنبش سبز منجر شد و گفته است: حركت خياباني يك تاكتيك است. مسئله مهم تر استراتژي جنبش است كه نارسايي در آن وجود دارد. اينكه گفته شود دنبال دموكراسي و حقوق بشر هستيم، مطالبات كلي است.
وي ضمن تخطئه كليت قانون اساسي، درباره ادعاي اجراي بدون تنازل قانون اساسي از سوي اصلاح طلبان اظهار داشت: بسياري از اصلاح طلبان به اين نقطه رسيده اند كه قانون اساسي مشكل ساختاري دارد ولي اعلام آن را پر هزينه مي دانند و ترس امنيتي دارند و حتي شخصاً از زبان افراد شاخص و بلندپايه در حوزه اصلاح طلبان شنيده ام كه اين سيستم با اين ساختار [قانون اساسي] اصلاح پذير نيست ولي به طور تاكتيكي جور ديگري بيان مي كنند.
يادآور مي شود برخي عناصر تندرو حزب مشاركت در هنگام مسندنشيني، ضمن خروج از حاكميت خواستار تغيير قانون اساسي شده بودند. آنها در واقع با شعار اصلاح طلبي و همراهي با نظام جمهوري اسلامي و دلسوزي براي آن، با مبناي حقوقي نظام در تعارض بودند و اقدام به خروج عليه آن مي كردند و با اين وجود باز هم مدعي اصلاح طلبي و رفورم بودند!

 
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : شخصاً از سران اصلاح طلبان شنيدم كه با قانون اساسي و سيستم مشكل دارند, ,