در اجتماع بزرگ اصولگرايان استان كرمان
مدير مسئول كيهان: جريان انحرافي با «جن انگليسي» ارتباط دارد !

كرمان- خبرنگار كيهان:
جريان انحرافي نيز مانند سران فتنه نسبت به شرايط كنوني كشور دچار توهم بود و از آنجا كه روي ايستادگي رهبري در مقابل انحراف و بصيرت مردم حساب چنداني باز نكرده بود، سر خود را به سنگ كوبيد.

حسين شريعتمداري مدير مسئول روزنامه كيهان عصر پنجشنبه در اجتماع بزرگ اصولگرايان استان كرمان و درجمع اعضاي شوراي هماهنگي اصولگرايان كه با حضور حضرت آيت الله جعفري نماينده ولي فقيه و امام جمعه كرمان تشكيل شده بود ابتدا با ارائه شواهد و نمونه هايي از گذشته و حال، موقعيت كنوني جمهوري اسلامي ايران در داخل و خارج و نقش برجسته آن در معادلات منطقه اي و بين المللي را طي 32 سال گذشته بي نظير توصيف كرد و گفت: در حالي كه شما مردم ولايتمدار و فداكار شاخ نظام سلطه بين الملل را شكسته و انقلاب هاي اسلامي در خاورميانه و شمال آفريقا را پديد آورده ايد، نبايد انتظار داشته باشيد كه آمريكا و متحدانش دست از دشمني و كينه توزي بردارند و اين قطب قدرتمند اسلام را به حال خود بگذارند.
وي افزود: دشمن از برخورد نظامي طرفي نبسته و به ايجاد جريانات انحرافي و توطئه و فتنه هاي داخلي دل بسته است. شريعتمداري گفت: در فتنه آمريكايي- اسرائيلي 88 هيچيك از دشمنان بيروني و گروه ها و جريانات ضد انقلاب داخلي و خارجي را نمي توانيد آدرس داده و نام ببريد كه در اين توطئه حضور فعال نداشته اند ولي اين فتنه كه به «جنگ احزاب» شبيه بود با مديريت الهي حضرت آقا و بصيرت مثال زدني مردم با شكستي سخت و رسواكننده روبرو شد و دشمن از يكسو تمامي سرمايه خود را كه به ميدان آورده بود، دود كرد و به هوا فرستاد، و از سوي ديگر با افشاي چهره ماموران پنهان خود، بي آن كه بخواهد خدمت بزرگي به نظام كرد.
مدير مسئول كيهان گفت: جريان انحرافي لانه كرده در اطراف رئيس جمهور نيز ماهيتي شبيه فتنه 88 دارد با اين تفاوت كه دشمنان بيروني، سران فتنه را زير چتر مسئوليت هاي سابق آنها پنهان كرده و به ميدان فرستاده بودند ولي در ساخت جريان انحرافي از آدم هاي دم دستي بهره گرفته و آنها را به حلقه اول اطرافيان رئيس جمهور محترم نفوذ داده بودند. و اين درحالي است كه دولت نهم بعد از عبور از عقبه هاي سختي مانند كارگزاران و دولت اصلاحات با تلاش شبانه روزي، خدمات بي نظيري را به مردم ارائه كرده و مي كند.
شريعتمداري در ادامه سخنان خود به موضوع «جن» و «جن گيري» و سحر و جادو كه اين روزها درباره جريان انحرافي بر سر زبان هاست اشاره كرد و گفت: وجود «جن» به عنوان يكي از مخلوقات صاحب اراده خداوند تبارك و تعالي قابل انكار نيست و سحر و جادو نيز واقعيتي است كه در آموزه هاي ديني از آن نهي شده است. ولي ماجراي ارتباط جريان انحرافي با «جن» و يا توسل آنها به «سحر و جادو» را كه از سوي همين جريان به آن دامن زده مي شود يك «طرح فريب» براي رد گم كردن است و جريان انحرافي با پيش كشيدن مسئله «سحر و جادو» و ارتباط با «جن» در پي آن است كه بررسي هاي قضايي و پيگردهاي اطلاعاتي را در اين نقطه متوقف كند تا دست هاي پشت پرده اين جريان و ارتباط هاي بيروني آن از نگاه مقامات امنيتي و اطلاعاتي نظام پنهان بماند و مأموران اطلاعاتي با اين تصور كه همه انحراف ها و اقدامات جريان ياد شده نتيجه «سحر و جادو» و ارتباط با «جن» است، از ادامه پي گيري منصرف شوند و تنها به تأسف از رويكرد اين جريان به «جن» و «جن گيري» بسنده كرده و كانون بيروني و مديريت كنندگان اصلي جريان انحرافي دست نخورده باقي بمانند. شريعتمداري ضمن تأكيد بر پرهيز از ساده انديشي گفت: آيا نبايد اين سؤال براي مسئولان مربوطه مطرح باشد كه چرا مواضع جن هاي مرتبط با اين جريان انحرافي با مواضع مقامات آمريكايي، انگليسي و اسرائيلي شبيه است؟! و افزود: اگر پاي «جن» در ميان باشد، بايد گفت جريان انحرافي با جن هاي انگليسي رابطه دارد!
شريعتمداري در ادامه به شاخصه هايي اشاره كرد كه با استفاده از آنها مي توان «فتنه»ها و «انحرافات» را در همان آغاز شكل گيري شناسايي كرد و در اين باره گفت: هرگاه ديديد كه مواضع يك جريان يا گروه سياسي با مواضع اعلام شده دشمنان بيروني همخواني دارد، ابتدا با ترديد به آن نگاه كنيد زيرا بعيد نيست كه خطايي در كار باشد ولي چنانچه اين همخواني در موارد متعدد تكرار شد، احتمال وابستگي را ناديده نگيريد تا علاج واقعه، قبل از وقوع كرده باشيد.
وي يكي ديگر از شاخصه ها را انتقال معيارها از ميدان هاي قابل ارزيابي به ميدان هاي غير قابل ارزيابي دانست و به عنوان مثال گفت: «مكتب اسلام» براي همه شناخته شده و غير قابل تحريف است اما وقتي «مكتب ايراني» جاي آن را مي گيرد، بايد ترديد كرد كه مبادا كساني با اين جابجايي قصد تحريف آموزه هاي اسلامي را داشته باشند و افزود: پاسخ «كدام اسلام»؟ معلوم است زيرا اسلام معيارهاي تعريف شده اي دارد و غيرقابل تحريف است اما پاسخ «كدام ايران»؟ معلوم نيست؟ ايران پادشاهان دست نشانده پهلوي، ايران شاهان بي عرضه و عياش قاجار؟ ... و اگر ايران جمهوري اسلامي مورد نظر است چرا خشت نوشته كورش به عنوان سمبل مكتب ايراني معرفي مي شود؟!
مدير مسئول كيهان در ادامه به پرسش هاي حاضران پاسخ داد و در پاسخ به سؤالي درباره اظهارات برخي از عوامل فتنه 88 كه با اشاره به جريان انحرافي، قصد تطهير خود را دارند گفت: سران فتنه كه تمامي اسناد و شواهد از وابستگي بيروني آنها حكايت مي كند با هر كس و هر جرياني كه دشمن آمريكا و اسرائيل و انگليس بود مخالفت مي ورزيدند و مادام كه جريان انحرافي خود را بخشي از اصولگرايان جا زده بود، سران فتنه به خيال آن كه اين جريان هم، بخشي از اصولگرايان و در نتيجه، ضد آمريكا و اسرائيل است با آن دشمن بودند بنابراين اكنون كه معلوم شده جريان انحرافي نيز دست كمي از آنها ندارد، فقط مي توانند بگويند: «ديديد كه اين جريان هم مثل ما بود»؟! كه در پاسخ بايد گفت «ديديد با همه منحرفان برخورد مي كنيم»؟!
و اتفاقاً، براي توده هاي مردم افتخار بزرگي است كه هر جا انحرافي مي بينند به مقابله با آن برمي خيزند، چه رئيس جمهور و نخست وزير و رئيس مجلس سابق باشند چه جريان انحرافي خزيده در كنار يك رئيس جمهور خدمتگزار.
مدير مسئول كيهان در پاسخ به سؤال ديگري گفت: مجلس نهم يكي از سنگرهاي كليدي است و اصولگرايان بايد نامزدهاي مورد نظر خود را با دقت انتخاب كرده و با صرفنظر كردن از اختلاف سليقه هاي جزيي، ليست واحدي ارائه دهند. وي افزود: براي مجلس نهم دو جريان خيز برداشته اند، فتنه گران شكست خورده كه تصميم دارند افرادي را معرفي كنند كه رابطه آنان با فتنه 88 فاش نشده باشد تا بتوانند از فيلتر شوراي نگهبان رد شوند و جريان انحرافي با بودجه كلان در پي معرفي افرادي از شهرهاي كوچك و پرداخت هزينه انتخاباتي آنهاست تا بخشي از مجلس نهم را در اختيار داشته باشد.
شريعتمداري گفت: شوراي نگهبان نبايد تنها به گزارش مراجع رسمي اكتفا كند بلكه بايد اطلاعات مردمي را جمع آوري كرده و براساس گزارش هاي مستند نسبت به صلاحيت يا عدم صلاحيت داوطلبان تصميم بگيرد.
مدير مسئول كيهان در پاسخ پرسش يكي از حاضران گفت: بايد مراقب بود كه «ميانه روها» يعني كساني كه در جريان فتنه 88 مواضع دوپهلو و غيرشفاف داشته اند، ميدان را در دست نگيرند و با سوءاستفاده از آب گل آلود ماهيگيري نكنند.
ديدار با امام جمعه كرمان
حسين شريعتمداري نماينده ولي فقيه در موسسه كيهان در دفتر حضرت آيت الله جعفري نماينده ولي فقيه و امام جمعه كرمان به ديدار ايشان رفت.
در اين ديدار امام جمعه كرمان مواضع اصولي روزنامه كيهان را منطبق بر دفاع از ولايت فقيه عنوان كرد و گفت: بدون ترديد روشنگري ها و مخصوصا پيش بيني هاي دقيق و به موقع كيهان در خنثي كردن توطئه هاي دشمنان اسلام و انقلاب نقش فراواني داشته و دل دوستان انقلاب را شاد كرده است.
حضرت آيت الله جعفري افزود: بايد رهبر معظم و هوشمند انقلاب را الگوي حركت خود قرار دهيم و كمك كنيم تا مانند هميشه با وحدت كلمه اصولگرايان، توطئه دشمنان نقش بر آب شود.
شريعتمداري نيز در اين ديدار ضمن تقدير و تشكر از مواضع نماينده ولي فقيه در استان كرمان نسبت به روزنامه كيهان و مواضع شفاف ايشان در مقابله با فتنه گران، از حمايت هاي آيت الله جعفري قدرداني كرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : مدير مسئول كيهان, جريان انحرافي, ارتباط با «جن انگليسي» , حسين شريعتمداري, اصولگرايان استان كرمان, ,