احمدزاده با فارس چه کرد که مردم استانداری را قفل کردند؟

 

مشرق: پس از آنکه روح الله احمدزاده استاندار جوان فارس، با نزدیک شدن به ملک زاده، مشایی و بقایی، بعنوان رئیس جدید سازمان میراث فرهنگی منصوب شد، وزیر کشور روز دوشنبه دوم خرداد در حکمی عبدالله حسینی معاون عمرانی استاندار را به عنوان سرپرست استانداری منصوب کرد.

 

هنوز جوهر حکم حسینی که از افراد متعادل و مورد قبول در استانداری بود، خشک نشده بود که وزارت کشور روز جمعه 6 خرداد اعلام کرد که وی استعفا داده و فرهاد سجادی به عنوان سرپرست جدید استانداری فارس منصوب شده است؛ یعنی عملا حکم وزیر کشور برای عبدالله حسینی فقط 4 روز اعتبار داشت و وی در حقیقت برکنار و سجادی جایگزین او شده است.
بعد از انتصاب حسینی به سرپرستی، فشارهای فراوانی به وی وارد شد تا استعفا دهد، که با مقاومت حسینی روبرو شد. گفته می شود حسینی با مقاومت در برابر جریان انحرافی گفته است زیر بار استعفا و بله قربان گویی شما نخواهم رفت. به همین علت حسینی روز جمعه 6 خرداد از سرپرستی 4 روزه اش بر استانداری فارس برکنار شد و فرهاد سجادی جای او را گرفت. و جالب اینکه سایت استانداری فارس اعلام کرد که عبدالله حسینی استعفا داده است!
سایت استانداری فارس پس از تغییر سرپرست استانداری، خبر حکم انتصاب عبدالله حسینی که روز دوشنبه دوم خرداد منتشر کرده بود را حذف و حتی عناوین عبدالله حسینی در سخنرانی های این 4 روز که سرپرستی استانداری را بر عهده داشت، به عنوان معاون عمرانی تغییر داده است.
سجادی که همزمان معاون برنامه ریزی استانداری فارس نیز هست، بلافاصله پس از انتصاب احمدزاده به عنوان رئیس جدید سازمان میراث فرهنگی، حوزه مسئولیت خود در شیراز را رها کرده و به همراه احمدزاده رهسپار تهران شده بود. (دو عکس زیر سجادی را به همراه احمدزاده در مراسم معرافه رئیس جدید میراث فرهنگی نشان می دهد)

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : احمدزاده با فارس چه کرد که مردم استانداری را قفل کردند؟, ,