صدر: اسلام خرافاتي يكي از توطئه هاي خطرناك استعمار است

نايب رئيس مجلس شوراي اسلامي با اشاره به مطرح شدن برخي بحث هاي انحرافي در كشور تاكيد كرد كه اسلام خرافاتي يكي از توطئه هاي دقيق استعمار است.
«سيدشهاب الدين صدر» طي سخناني در مراسم بزرگداشت امام راحل در سالن اجتماعات مركز آموزشي - در الزهرا(س) رشت حفظ جهت گيري ها بعد از انقلاب را مسئله مهم دانست و تاكيد كرد: شناخت امام راحل به عنوان يك شاخصه و شناخت افكار، موضع گيري ها و آرمانهاي امام(ره) از موارد مهمي است كه موجب طي كردن درست مسير انقلاب مي شود.
وي، اسلام ناب محمدي را مهمترين تاكيد در كلام و انديشه هاي امام عنوان كرد و افزود: اسلام ظلم ستيزي، مقابله با زورگويان و ابرقدرت ها، اسلام حمايت از محرومان، دفاع از حقوق پابرهنگان و مستضعفان اسلام نابي بود كه امام راحل از آن سخن مي گفت.
وي به مطرح شدن اسلام آمريكايي در مقابل اسلام ناب محمدي از سوي بنيانگذار جمهوري اسلامي اشاره كرد و گفت: اسلام آمريكايي به تعبير امام راحل، اسلام تشريفاتي در مقابل ظلم و زورگويان بي تفاوت است.
وي تغيير چهره اسلام را يكي از توطئه هاي امروز در دنيا و چند سال گذشته كشورهاي همسايه عنوان كرد و افزود: اسلام خرافاتي يكي از توطئه هاي دقيق استعمار است.
نايب رئيس مجلس شوراي اسلامي تصريح كرد: اسلام براساس خرافات و حرفهاي بي ربط، ريشه اسلامي را كه امام خميني(ره) بيان كرد، مي خشكاند و اين جنايتي در حق اسلام ناب است.
صدر محاسبات معنوي و الهي و جاذبه و دافعه را از ديگر انديشه هاي امام راحل ناميد و خاطرنشان كرد: اعتماد به وعده الهي از شاخص هاي فكر و انديشه حضرت امام خميني(ره) است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : صدر: اسلام خرافاتي يكي از توطئه هاي خطرناك استعمار است, ,