دو فعال اصولگرا: بايد مراقب تغيير تاكتيك فتنه گران براي بازگشت به قدرت بود

دو تن از فعالان سياسي اصولگرا با بيان اينكه خاتمي فرقي با موسوي و كروبي ندارد تاكيد كردند كه بايد مراقب تغيير تاكتيك فتنه گران براي بازگشت به قدرت بود.
«زهره الهيان» عضو كميسيون امنيت ملي مجلس شوراي اسلامي در گفت وگو با فارس، با اشاره به عملكرد جريان دوم خرداد اظهار داشت: شكست مفتضحانه جريان فتنه براي مردم بسيار بارز بوده و پس از افشاي دست هاي پشت صحنه اين جريان بدنه مردمي آن فرو ريخت.
وي گفت: به دنبال اين شكست عناصر اصلي اين فتنه به دنبال بازسازي و تغيير چهره خود در نظر مردم كشور هستند، لذا آنها بايد بدانند اين اتفاق نخواهد افتاد، چرا كه مردم ما چهره واقعي آنها را شناخته اند.
عضو كميسيون امنيت ملي مجلس ادامه داد: در طول ماه هاي گذشته آنها سعي كردند با ترفندهاي مختلف به لايه هاي قدرت در نظام بازگردند و براي حضور مجدد در انتخابات آتي برنامه ريزي داشته اند، آنها با عوض كردن تاكتيك و شيوه هاي خود تلاش مي كنند مجددا به بدنه اين حكومت بازگردند كه نبايد از آن غافل شد.
عضو كميسيون امنيت ملي مجلس تصريح كرد: همچنين كساني كه مرز مشخصي با جريان فتنه و سران آن نداشتند و حتي با آنها همكاري كردند، اجازه ورود و بازگشت به نهادهاي قدرت نظام از جمله مجلس را ندارند.
الهيان در ادامه سخنان خود در مورد خاتمي متذكر شد: آقاي خاتمي همواره در طول سال هاي گذشته در تلاش بود در ظاهر خود را از موسوي و كروبي جدا نشان دهد اما در لحظات حساس و بزنگاه ها كه بعد از انتخاب 88 بود، هيچ گاه او با فتنه مرز مشخصي نداشت و به نوعي با يك تاكتيك خاص سعي دارد براي خود جايگاهي دست و پا كند و در صحنه سياسي كشور باقي بماند.
وي تصريح كرد: استراتژي خاتمي با جريان فتنه جدا نيست و به كرات اين مسئله در اظهارات و تصميمات وي مشهود بوده است. بنابراين مشخص است كه راه او همان راه موسوي و كروبي است. اما شيوه او با آنها در ظاهر متفاوت است.
حجت الاسلام غلامرضا مصباحي مقدم نماينده مردم تهران و عضو مجمع نمايندگان روحاني مجلس نيز با اشاره به اظهارات اخير محمد خاتمي گفت: به نظر مي رسد كه خاتمي بايد ابتدا برادري خود را ثابت كند و بعد ادعاي ارث داشته باشد.
وي افزود: خاتمي خود يكي از افرادي است كه به جريان فتنه دامن زده و با عملكرد پس از انتخاباتش، كاري كرد كه شرايط فتنه به وجود آيد؛ خاتمي اوضاع را براي مردم دگرگون جلوه داده و عده زيادي از مردم را به اشتباه انداخته و اين تصور را براي مردم به وجود آورد كه واقعا در انتخابات تخلف رخ داده است.
نماينده مردم تهران در مجلس تصريح كرد: خاتمي با اين اوضاع نمي تواند كسي باشد كه وساطت بين مردم و آنهايي كه وي تعبير به مردم مي كند، را برعهده داشته باشد؛ اتفاقا آنهايي كه طرفدار فتنه گران بودند، بعدها برايشان مسلم شد كه اقدامات فتنه گران يك فريب بود.
مصباحي مقدم ادامه داد: اگر كسي به خيال خود مطالبه اي هم امروز دارد، جزو دسته اي است كه هنوز دچار فتنه باقي مانده است، البته اعضاي اين قشر بسيار اندك هستند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : بايد مراقب تغيير تاكتيك فتنه گران براي بازگشت به قدرت بود, خاتمي فرقي با موسوي و كروبي ندارد, ,