خاتمي اگر تكليفش را نمي داند از خواهرزاده خود بپرسد

«وقتي محمدرضا تابش نماينده مجلس و از اقوام خاتمي به صراحت مي گويد كه شرط حضور در انتخابات، اعلام برائت از فتنه گران است، تكليف خاتمي روشن است».
پايگاه اينترنتي روزنت وابسته به شماري از روزنامه نگاران فراري با انتشار اين مطلب نوشت: در چند ماه گذشته، در سخنراني خاتمي درباره انتخابات، جنجالي شده و واكنش هاي زيادي را برانگيخته است. تعيين شروطي از سوي وي براي حضور اصلاح طلبان در انتخابات و سپس دعوت براي عفو عمومي در عرصه سياسي، باعث شد تا منتقدان خاتمي بار ديگر سخن به نقد وي بگشايند. بسياري هم با يادآوري عملكرد خاتمي، اعلام كردند او اساساً اهل پافشاري روي خواسته ها- بعضاً حداقلي و حتي آن ها كه خود وي مطرح كرده- نيز، نيست اما آن گونه كه برخي از حاميان خاتمي پس از آن مطرح كردند، مخاطب وي در اين سخنان حاكميت بوده و خاتمي در واقع خواسته با چنين سخناني از سويي نسبت به حضور در انتخابات آينده مجلس، با شرايطي، اعلام آمادگي كند و از سويي ديگر واكنش طرف مقابل را بسنجد. سخنراني اول خاتمي اما پاسخي از سوي حاكميت دريافت نكرد. البته بودند افرادي چون آيت الله جنتي و يا احمد خاتمي كه به اين سخنان واكنش نشان دادند.
روزنت با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در جمع نمايندگان مجلس و اشاره به اينكه عدم مراقبت و تقواي جمعي باعث شد تا جريان چپ تكيه گاه فتنه گران ضد امام حسين(ع) و ضد اسلام(ره) شود، نوشت: به نظر مي رسد اين سخنان را بايد سوت پاياني بر رؤياهاي خاتمي دانست. به نظر مي رسد نظام به هيچ روي قصد ندارد تا اجازه حضور در انتخابات را به جريان مذكور بدهد.
اين پايگاه ضد انقلابي اضافه مي كند: «سخنان آيت الله خامنه اي زماني نمود بيشتري مي يابد كه خبرگزاري فارس مصاحبه اي با محمدرضا تابش از نمايندگان مجلس هشتم و از اقوام [خواهرزاده] خاتمي را منتشر كرده كه وي در آن به صراحت اعلام كرده است شرط حضور در انتخابات مجلس نهم اعلام برائت از گروه هاي مختلف و از جمله فتنه گران است. آشنايي بسيار ابتدايي با وضعيت دو سال گذشته عرصه سياست در ايران، نشان دهنده اين نكته است كه كلمه فتنه در واقع اسم رمز جنبش سبز و حاميان كروبي و موسوي است وقتي يك نماينده مجلس- كه مدعي اصلاح طلبي هم هست- با چنين ادبياتي، چنين خواسته هايي را از كانديداها مطرح مي كند، احتمالاً بايد متوجه بود كه در ذهن سران نظام چه مي گذرد؛ تشويق به حضور در عرصه قدرت با اعلام موضع عليه فتنه گران مسأله اي كه مي تواند در صفوف جنبش سبز ايجاد انشقاق كند.
روزنت سخنان رهبرمعظم انقلاب را آب سردي برروي سناريوي اصلاح طلبان عنوان كرده است، تعبيري كه پايگاه ضد انقلابي خودنويس نيز بر آن تأكيد كرده است.
خاطرنشان مي شود حضور سران جبهه موسوم به اصلاحات در مركزيت كارگرداني آشوب و فتنه سال 88، ادعاي اصلاح طلبي در چارچوب قانون اساسي و التزام به جمهوري اسلامي و آرمان هاي انقلاب و امام را به شكلي دروغي در حد دزدي خروس و قسم حضرت عباس» درآورد، چه آن كه اصلاح طلبي و رفورميسم در ذات خود در تناقض با قانون شكني، مقابله با جمهوريت، دعوت به آشوب و اغتشاش و هم داستاني با بيگانگان و دشمنان يك ملت دارد.
براين مبنا طبيعي است كه تكليف نهادهاي نظارتي با نقش آفرينان و ياري دهندگان فتنه مشخص است و به تعبير روزنت، اين تكليف را حتي خواهرزاده خاتمي هم به وي يادآور شده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : خاتمي اگر تكليفش را نمي داند از خواهرزاده خود بپرسد, ,