رئيس‌جمهور: حاضرم شخصا برای نجات فلسطین در کنار ملت‌مظلوم این سرزمین صدها بار جان دهم

 

رئیس جمهور با جمعی از شخصیت های فرهیخته، علما، روشنفکران، نویسندگان، اصحاب رسانه و جوانان انقلابی و شخصیت‌های سیاسی مصر دیدار کرد

محمود احمدی نژاد با تاکید بر همدلی و همراهی ملت ایران با ملت‌های منطقه و ملت مصر اظهار داشت: دو ملت از اشتراکات فراوانی برخوردار هستند و هر دو موحد و به دنبال یگانه‌پرستی و استقرار عدالت و آزادی حقیقی و سرافرازی برای ملت‌ها بوده و با هر نوع تحقیر و ذلت مخالف هستند .

اهم سخنان رییس جمهور در ادامه می آید:

دو کشور کانون جوشش اندیشه ، علم ، فرهنگ و تمدن هستند و صدها سال پرچمدار تمدن بشریت بودند و در زمانی که دیگران در عقب ماندگی و اختلافات قومی به سر می بردند ایران و مصر کانون فکر ، علم ، تمدن و فناوری بودند.

ایران و مصر هیچ گاه به دنبال سلطه بر دیگران و تضییع حقوق سایر ملت ها نبودند و همواره خواهان عدالت ، آزادی ، عزت و رفاه برای همه ملت‌ها هستند.

نظام سرمایه داری به سردمداری آمریکا و ولیده منحوس او یعنی رژیم صهیونیستی نه تنها دشمن مشترک ما بلکه دشمن همه ملت‌های جهان است.

صد سال قبل سلطه‌گران از غفلت تاریخی و در دوره ای که ملت های ما در آستانه خواب عمیق بودند، حساس‌ترین نقطه منطقه را به تصرف درآورده و با طراحی و مقدمات فاسد رژیم جعلی و جنایتکار صهیونیستی را به زور سرنیزه در فلسطین تحمیل کردند.

عناصری که امروز در فلسطین اشغالی به اصطلاح دولت تشکیل داده اند مهره ها و عروسک هایی هستند که در جلوی صحنه ماموریت نقش آفرینی دارند و عناصر و سیاست گذاران اصلی در پشت صحنه آمریکا قرار دارند.

اگر ماجرای مشکوکی به نام هولوکاست بهانه تشکیل رژیم صهیونیستی شد ماجرای مشکوک دیگری به نام 11 سپتامبر بهانه حمله به منطقه قرار گرفت اما بیداری و همدلی ملت ها موجب شد سلطه‌گران شکست خورده و در باتلاق منطقه فرو بروند.

اقتصاد جهان دیگر ظرفیت پذیرش دارائی های کاغذی دولت آمریکا را ندارد و تبعات این اقدام به داخل آمریکا برگشته است لذا سلطه‌گران برای نجات خود نیازمند تسلط مجدد بر منطقه و در اختیار گرفتن انرژی ارزان قیمت هستند.

رژیم صهیونیستی غده سرطانی است لذا حتی اگر در یک وجب از سرزمین فلسطین باقی بماند تکثیر شده و اجازه نخواهد داد ملت های ما در امنیت و آرامش زندگی کنند.

بنده حاضرم شخصا برای نجات فلسطین در کنار ملت مظلوم این سرزمین صدها بار جان بدهم، این آرزوی همه ملت ایران است.

اگر ایران و مصر دست به دست هم بدهند نیازی به وام های با منت و تحمیلی نخواهند داشت.

بلافاصله پس از اینکه ایران و مصر در کنار هم قرار بگیرند صهیونیست ها چاره ای جز فرار از منطقه نخواهند داشت، آنان تا امروز به واسطه ایجاد فاصله بین ملت های منطقه به ویژه ایران و مصر بوده که توانسته‌اند خودشان را قالب کنند.

سفر به مصر جزء آرزوهای بنده است و به محض اینکه دعوتی از جانب مسئولین مصر انجام شود با افتخار به دیدار ملت بزرگ مصر خواهم شتافت.

امروز جهان در انتظار مکتب و راه جدیدی است و دو ملت ایران و مصر با همدلی و وحدت می‌توانند به این نیاز بشریت پاسخ روشن و درستی بدهند که البته مقدمه آن اتحاد ملت‌های منطقه برای ریشه کن کردن رژیم صهیونیستی و احقاق حقوق ملت مظلوم فلسطین و پاکسازی منطقه از سلطه بیگانگان است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : رئيس‌جمهور: حاضرم شخصا برای نجات فلسطین در کنار ملت‌مظلوم این سرزمین صدها بار جان دهم, ,