فرمانده سپاه عاشورا‌:


انقلاب ايران بي‌نام "خميني " شناخته شده نيست
سپاه نیوز: فرمانده سپاه عاشورا گفت: استمرار راه ‌امام خميني در زمان حاضر و آينده فقط با اطاعت از مقام معظم رهبري و ولايت امكانپذير است و اين انقلاب بي نام امام خميني (ره) شناخته شده نيست.
به گزارش سپاه نیوز؛ علي اكبرپورجمشيديان اظهار داشت: خط امام و گفتمان رهبري امروز جهاني شده و پيام انقلاب ما در اقصي نقاط جهان طنين‌انداز و امواج بيداري و سلطه‌ستيزي ملت‌هاي حق‌طلب و آزاده دنيا را رقم زده است.
وي همچنين با بيان اينكه عشق به آرمان‌ها، ارزش‌ها و ميراث معنوي امام راحل بهترين راهكار براي مقابله با جنگ نرم استكبار جهاني است، خاطرنشان كرد: تا زماني كه عشق و محبت نسبت به امام راحل(ره)، ولايت و شهدا در سينه جوانان اين مرز و بوم موج مي‌زند، استكبار جهاني نمي‌تواند در قالب جنگ نرم و شبيخون فرهنگي، نظام جمهوري اسلامي را با استحاله فرهنگي و سياسي مواجه سازد.
پورجمشيديان ادامه داد: امام خميني (ره) محبوب‌ترين شخصيت تاريخ در بين مردم ايران بوده و نه تنها مردم ايران بلكه بسياري از مردم جهان به ويژه مسلمانان به او عشق مي‌ورزند و او را سبب عظمت و دينداري اسلام و مسلمانان در عصر افيون دين مي‌دانند. وي تاكيد كرد: استمرار راه ‌امام خميني (ره) در زمان حاضر و آينده فقط با اطاعت از مقام معظم رهبري و ولايت امكانپذير است.
فرمانده سپاه عاشورا افزود: تابعيت از رهبري و ولايت سبب مي‌شود تا جامعه اسلامي بتواند در مسير انديشه‌هاي والاي امام خميني (ره) گام بردارد.
پورجمشيديان تصريح كرد: مردم قهرمان ايران ‌اسلامي در سال‌هاي گذشته به ‌جهانيان نشان دادند كه در خلأ ناشي از فقدان امام و پير و مراد خويش به آرمان‌هاي آن حضرت و نهضت مقدس ايشان وفادار بوده و هستند.
وي تصريح كرد: ولايت فقيه در سايه امام راحل احيا شد و استقلال و آزادي، مرهون ايثار و همت امام راحلمان بود. امام راحل برجستگي‌هاي شخصيتي فراواني داشت، اما مهم‌ترين آن قيام براي اقامه حق و حركت در راه خدا و براي خدا بود.
پورجمشيديان تصريح كرد:بدون شك راه اصلي و مطمئن‌ترين راه تحويل نهضت بينانگذار جمهوري اسلامي به ساحت مقدس از طريق ولايت امكانپذير است و ساير راه‌ها كه گاهي برخي منحرفان اعلام مي‌كنند بي‌راهه و انحراف است.
فرمانده سپاه عاشورا گفت: تا زماني كه پيشگامان شهادت با قطب‌نماي ولايت‌فقيه حركت مي‌كنند، جنگ سخت كه سهل است كه جنگ نرم نيز نمي‌توانست اين فرهنگ را با شكست مواجه سازد.‌
وي تصريح كرد: دشمنان از گسترش تفكر بسيجي وحشت دارند و مي‌ترسند كه اين تفكر در سراسر جهان گسترش يابد.
فرمانده سپاه عاشورا رمز بقاي انقلاب اسلامي را در حاكم شدن و تدوام فرهنگ بسيجي در جامعه دانست و اظهار داشت: جاودانگي انقلاب اسلامي در گرو فرهنگ بسيج است و فرهنگ بسيجي يعني چيزي غير از حاكميت ارزش‌هاي الهي، ديني، انساني و انقلابي نيست.
فرمانده سپاه عاشورا همچنين گفت: 26 هزار نفر از اقشار مختلف مردم استان آذربايجان شرقي براي تجديد ميثاق با آرمان‌هاي حضرت امام خميني (ره) از روز پنجشنبه 12 خرداد عازم مرقد مطهر ايشان مي‌شوند.
وي افزود: مسئوليت اسكان، ترابري و تغذيه اين زائران بر عهده سپاه عاشورا بوده و اين نهاد مردمي به عنوان خدمتگزاران كاروان‌هاي اعزامي در تلاش است با تمام توان از آنها در طول مسير به خوبي پذيرايي كند.
پورجمشيديان اظهارداشت: هماهنگي‌هاي لازم و كافي با نهادها و ارگان‌هاي مختلف از جمله نيروي انتظامي، بهداشت و درمان و ساير نهادها به انجام رسيده تا زائران در جريان اين سفر دچار مشكل نشوند.
وي، با بيان اينكه زائران آذربايجان شرقي مرقد امام راحل در شهرك قدس و شهريار كرج اسكان مي‌يابند، گفت: سپاه عاشورا در طول مسير ايستگاه‌هاي صلواتي مستقر ميكند.
وي همچنين خاطرنشان كرد: روز 14 خرداد همزمان با سراسر كشور مراسم عزاداري شيفتگان نهضت امام راحل از مسجد كريمخان تا مصلاي حضرت امام (ره) تبريز برگزار و نماز ظهر و عصر اقامه مي‌شود.
فرمانده سپاه عاشورا بار ديگر با تاكيد بر اينكه محور همه حركت‌هاي بسيج محورش ولايت‌فقيه است، تصريح كرد: اين انقلاب بي نام خميني در هيچ جاي جهان شناخته شده نيست.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : فرمانده سپاه عاشورا‌, انقلاب ايران بي‌نام "خميني " شناخته شده نيست, ,