واکنش‌ها به بازداشت لیدر جریان انحرافی

 

طنز – محمد رضا شهبازي: یکی از مباحثی که این روزها مطرح شده است، درباره لزوم یا احتمال بازداشت لیدر جریان انحرافی متخلص به "م" است. از آنجا که طنز نویسان حتی با مباحث مطرح نشده هم ور می روند، حتما حق می دهید که نمی توان از کنار این موضوع که مطرح هم شده است، به راحتی گذشت. در همین زمینه تصمیم گرفتیم واکنش احتمالی افراد مختلف را در فردای بازداشت آن فرد مشخص حدس بزنیم: 

 
جوانفکر: من یک سوال دارم، این رسانه ها که هنوز هم نگفتند حکم حکومتی کجاست، لااقل بیایند بگویند از کجا زودتر فهمیده بودند که ایشان را می خواهند بازداشت کنند. 
 
شریعتمداری: بازداشت این فرد (همانطور که پیش از این نیز کیهان در مورد او اخطار داده بود و آرشیو روزنامه موید این امر است) مشت محکمی بود به دهان جریان انحرافی (شما بخوانید دهان استکبار) که در این‌باره گفتنی‌ها
 
فراوان است! 
 
مسیح مهاجری: در این ماجرا نمی توان از نقش آیت الله هاشمی رفسنجانی صرف‌نظر کرد. ایشان مانند یک بازیگر خبره عرصه سیاست در واقع بازی بدون توپ بسیار خوبی را به نمایش گذاشتند. 
دعایی: ای کاش این کار در جشن تولد خاتمی اتفاق می افتاد تا دو تا کیک تولد درست می کردیم. 
روح الله احمدزاده: من از اول هم گفتم ایشان نباید در چیزی که علم نداشت، مجادله می کرد. آقا ما معذرت می خواهیم. 
 
احمدی نژاد: ایشان فرد زلالی بود. هزار بار گفتم آب را گل نکنید. حیف شد اون ممه رو لولو برد. 
احمد توکلی: حالا دیگه بالاخره شرایط برای رسیدن تورم به مرز 70 درصد مهیا شد. آخ جون... 
زاکانی: یک روز در جلسه ای که فقط من بودم و احمدی نژاد، خود احمدی نژاد در گوش من گفت که مشایی را بالاخره یک روز می گیرند. 
 
علی لاریجانی (در حالی که از آن بالا به اعضای فراکسیون اقلیت مجلس چشمک می زند): از نظر فلسفی این کار نتیجه قانون عمل و عکس العمل است و ما به کشورهای اروپایی توصیه می کنیم که عاقلانه و بر اساس مدالیته تصمیم بگیرند و به دنبال ماهی گیری از از آب گل آلود نباشند، خر داغ می کنند داداش. 
 
محمد خاتمی: اگر این نشانه ای باشد بر اینکه نظام می خواهد فاصله ها را ترمیم کند، ما از آن استقبال می کنیم. 
 
کروبی: بازداشت کافی نیست، باید در زندان به او تجاوز کنند تا عدالت رعایت شود.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : واکنش‌ها به بازداشت لیدر جریان انحرافی(طنز سياسي), بازداشت لیدر جریان انحرافی, ,