مسئول حفاظت اطلاعات سپاه سمنان:


دشمن با تحريكات شيطاني در كمين است
سپاه نیوز: مسئول حفاظت اطلاعات سپاه حضرت قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: دشمن با تحريكات شيطاني هميشه در كمين است از اين رو بايد مراقب توطئه‌هاي دشمنان باشيم.
به گزارش سپاه نیوز؛ غلام‌رضا خرم‌جاه پيش از ظهر امروز در گردهمايي بسيجيان آب منطقه‌اي سمنان با گراميداشت سالروز رحلت حضرت امام، به وقايع خرداد ماه اشاره كرد و بيان داشت: سالروز آزادسازي خرمشهر نقطه عطفي در تاريخ نظام مقدس انقلاب اسلامي ايران است.
وي اظهار داشت: ما كه در جامعه اسلامي زندگي مي‌كنيم، بايد ائمه اطهار (ع) را الگويي درخشاني در زندگي خود قرار دهيم.
مسئول حفاظت اطلاعات سپاه حضرت قائم آل محمد (عج) استان سمنان در بخش ديگري از سخنان خود به شيطنت‌هاي افرادي سودجو در فتنه سال گذشته اشاره كرد و گفت: هوشياري رهبر معظم انقلاب در سال گذشته نقشه‌هاي شيطاني دشمنان را نقش بر‌آب كرد.
خرم‌جاه با ذكر فرازي از فرمايشات معمار بزرگ انقلاب و مقام معظم رهبري افزود: امروز رسالت بسيجيان خيلي مهم و اساسي است و بانوان بسيجي بايد به عنوان سرباز ولايت، پرچم‌دار خون شهدا باشند و از آرمان‌هاي آنان دفاع كنند.
وي گسترش حجاب و عفاف را لازم و ضروري خواند و يادآور شد: بانوان بايد با پيروي از رفتار و منش حضرت زينب (س) و فاطمه زهرا (س)، پرچم عفاف و پاكدامني را به دست صاحب اصلي آن امام زمان (عج) بسپارند.
مسئول حفاظت اطلاعات سپاه حضرت قائم آل محمد (عج) استان سمنان با تاكيد بر اينكه بايد همواره گوش به فرمان وليفقيه باشيم، افزود: اطاعت‌پذيري از وليفقيه رسالت مهم آحاد مردم و به خصوص بسيجيان است.
به گفته وي، بايد در تمام زمينه‌ها هوشيار بود و مراقب توطئه‌هاي دشمنان باشيم.
مسئول حفاظت اطلاعات سپاه حضرت قائم آل محمد (عج) استان سمنان افزود: دشمن با تحريكات شيطاني هميشه در كمين بوده و اين تحركات و توطئه‌ها از زمان حكومت حضرت علي ‌(ع) تاكنون ادامه داشته است.
اتابك جعفري، مديرعامل آب منطقه‌‌اي سمنان نيز در گردهمايي بسيجيان شركت‌ آب منطقه‌اي سمنان به جايگاه والاي زن در جامعه اشاره كرد و گفت: زنان و بانوان جامعه اسلامي با الگوپذيري از حضرت فاطمه زهرا (س) و حضرت زينب (س) ميتوانند با تربيت فرزندي صالح، نقش انكارناپذيري در به وجود آوردن آينده‌اي معنوي در جامعه داشته باشند.
مسئول امور فرهنگي صنعت آب و برق استان سمنان نيز در اين مراسم با اشاره به هجمه‌هاي هميشگي دشمن گفت: بايد با ادامه نهضت حسيني به مقابله با تهاجم‌هاي فرهنگي دشمن بپردازيم.
حجت‌الاسلام قدرت‌الله قنبري مهم‌ترين نهضت در مقابله با تهاجم‌هاي دشمن را در جامعه فعلي، نهضت علمي دانست.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : مسئول حفاظت اطلاعات سپاه سمنان:دشمن با تحريكات شيطاني در كمين است, ,