نماينده ولي‌فقيه در تيپ 37 سپاه حضرت عباس(ع):


استقلال كشور مديون ولايت فقيه است
سپاه نیوز: نماينده ولي‌فقيه در تيپ 37 سپاه حضرت عباس(ع) گفت: استقلال و عظمت امروز كشور مديون ولايت فقيه است.
به گزارش سپاه نیوز؛ حجت‌الاسلام ولي فياضي در مراسم گراميداشت سالروز ارتحال حضرت امام خميني(ره) و قيام خونين 15 خرداد در اردبيل، با گراميداشت ياد و خاطره بنيانگذار كبير انقلاب اسلامي و ذكر خصوصيات بارز شخصيت والاي امام راحل، به تشريح نقش ولايت‌پذيري در سرنوشت انسان پرداخت.
اين مسئول اظهار داشت: سعادت دنيا و آخرت در گرو اطاعت‌پذيري از امامت و ولايت بوده و انحراف از آن مسير راستين، شقاوت و بدبختي را به دنبال دارد.
فياضي سرچشمه بيداري و خيزش اسلامي اخير در دنيا را روشنگري‌هاي امام خميني(ره) و انقلاب اسلامي ايران عنوان كرد.
نماينده ولي فقيه در تيپ 37 سپاه حضرت عباس(ع) با تاكيد بر لزوم افزايش بصيرت و آگاهي آحاد جامعه در شرايط كنوني به منظور حفظ دستاوردهاي ارزشمند انقلاب اسلامي، توسل به ائمه اطهار (ع) را صراط مستقيم و تنها الگوي حيات بخش عنوان كرد.
وي در ادامه بر گسترش برنامه‌هاي فرهنگي در جامعه به منظور ارتقاي معنويات و توجه بيشتر به خداوند در لحظه لحظه زندگي تأكيد كرد.
مراسم گراميداشت سالگرد ارتحال امام به همت دفتر فرهنگي دادگستري كل استان اردبيل و با مشاركت پايگاه مقاومت شهداي قوه قضائيه دادگستري برگزار شد.
در اين مراسم كه با قرائت زيارت عاشورا و مرثيه‌خواني همراه بود، مسئولان تشكيلات قضايي استان اردبيل، قضات و كارمندان دادگستري و سازمان‌هاي تابعه قوه قضائيه در استان و جمعي از بسيجيان پايگاه‌هاي تابعه حوزه ادارات كل، شركت داشتند.
انتهای خبر/05
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : نماينده ولي‌فقيه در تيپ 37 سپاه حضرت عباس(ع):استقلال كشور مديون ولايت فقيه است, ,