نماينده حفاظت اطلاعات سپاه:


ملت يك قدم از نظام عقب‌نشيني نمي‌كند
سپاه نیوز: نماينده سازمان حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران تاكيد كرد: ملت در سال‌هاي گذشته حتي يك قدم از نظام اسلامي عقب‌نشيني نكرده و همچنان به انقلاب خود پايبند است.
به گزارش سپاه نیوز؛ حجت‌الاسلام سيدمهدي مجيدي صبح امروز در مراسم گراميداشت بيست و دومين سالگرد عروج ملكوتي امام راحل كه در مسجد جامع شهر ميامي برگزار شد، به ابعاد گوناگون زندگي سياسي امام راحل (ره) اشاره كرد و اصلي‌ترين رمز پيروزي امام را اعتقاد به خدا و راه خود دانست.
وي گفت: بيداري اسلامي كه امروز در دنيا به وجود آمده، مديون امام خميني (ره) است و از آن روزي كه فرياد امام راحل (ره) در سال 1342 بلند شد تا به امروز، دشمنان اسلام هيچ‌گاه خواب خوش نداشته‌اند.
نماينده سازمان حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران افزود: عظمت وجودي امام خميني (ره) آنقدر بالاست كه نمي‌توان به اين زودي امام را شناخت.
مجيدي امام خميني (ره) را از نگاه شهيد مطهري توصيف كرد و گفت: بعد از سفر شهيد مطهري به پاريس، از وي در مورد شخصيت امام پرسيدند و جواب داد كه امام چهار ويژگي خاص دارند.
اين مقام مسئول ادامه داد: شهيد مطهري معتقد بود كه امام عنصري است كه به خداي خود معتقد بوده، به هدف ايمان دارد، به راه خود اعتماد كرده و به مردم هميشه ايمان داشته است.
نماينده سازمان حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران تصريح كرد: قيام امام خميني (ره) براي خدا بود و همين انگيزه سبب شد كه تا امروز كشتي بزرگ انقلاب در برابر همه طوفان‌ها و فتنه‌ها همچنان به راه خود ادامه دهد.
مجيدي گفت: اگر نيت حضرت امام خالص نبود، انقلاب با وجود فتنه‌هايي كه در اين سال‌ها به وجود آمد نظير فتنه نهضت آزادي، بني‌صدر، جنگ تحميلي، جنگ نرم، اصلاحات و فتنه سال 88 كه هر كدام از اين‌ها كافي بود تا يك انقلاب را از پا دربياورد، تاكنون از بين رفته بود.
وي با بيان اينكه امروز ملت ما عمق نگاهشان به معنويت است، يادآور شد: امروز مي‌بينيم كه چه قدر امام راحل (ره)، مردم را خوب شناخته بودند و بي‌جهت نيست كه در جريان انقلاب نزديك به يك ميليون نفر شهيد داديم ولي اين ملت يك قدم عقب‌نشيني نكرد.
نماينده سازمان حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران با اشاره به حضور مردم در صحنه در جريان فتنه سال 88 و روز تاريخي 9 دي، به ويژگي‌هاي امام راحل (ره) از نگاه مقام معظم رهبري اشاره كرد.
مجيدي افزود: ايستادگي در برابر قدرت‌ها، توفيق در جنگ با هواي نفس، استقامت مقابل دشمنان خارجي و داخلي، اصرار بر اتحاد و مبارزه با تفرقه‌افكني، ارتباط سالم با دولت‌ها بر مبناي استقلال كشور اسلامي، محور دانستن مردم بر جامعه و توجه جدي به مبارزه با رژيم صهيونيستي و ... از مهم‌ترين ويژگي‌هايي بوده كه مقام معظم رهبري درباره امام خميني (ره) بيان فرموده‌اند.
وي همچنين به سخناني از مقام معظم رهبري در مورد جوانان اشاره كرد و گفت: از منظر رهبري جوانان كنوني قشري هستند كه هم جلوتر و هم مومن‌تر از گذشته بوده و اگر اتفاقي بيفتد جوانان امروز نسبت به گذشته بسيار حساس‌تر و هوشيارتر هستند.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : نماينده حفاظت اطلاعات سپاه:ملت يك قدم از نظام عقب‌نشيني نمي‌كند, ,