مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه تالش:


اتحاد مسلمانان مسئله مهم اسلام است
سپاه نیوز: مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه ناحيه تالش گفت: مهم‌ترين مسئله در جهان اسلام، اتحاد مسلمانان است.
به گزارش سپاه نیوز؛ حجت‌الاسلام والمسلمين سيدمحمد مير‌مهدي‌زاده در مراسم گراميداشت سالروز ارتحال امام خميني (ره) در جمع بسيجيان اين شهرستان اظهار داشت: بدون ترديد آنچه سبب پيروزي انقلاب اسلامي شد همراهي مردم با امام راحل بود كه اين انقلاب را در دنيا نمونه كرد.
وي با بيان اينكه سالروز ارتحال امام خميني (ره) فرصت مناسبي براي تبيين و بيان نقش امام راحل در پيروزي انقلاب اسلامي است، گفت: بايد از اين فرصت براي آشنايي هرچه بيشتر جوانان با اهداف و آرمان‌هاي امام بهره گرفت.
مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه ناحيه تالش تربيت تعداد زيادي از نخبگان در مكتب امام خميني (ره) و زمينه‌سازي براي نهضت انقلاب اسلامي ايران را از جمله بركات قيام امام راحل دانست.
ميرمهدي‌زاده افزود: زنده كردن و تقويت روحيه خودباوري ملت ايران و ديگر مسلمانان جهان از اهدافي بود كه امام با مسيري دشوار به آن نائل آمد.
وي با بيان اينكه شخصيت امام خميني (ره) در تمام جهان شناخته شده است، خاطرنشان كرد: ايشان به عنوان يك رهبر مبارز الگوي تمام جهان اسلام است.
مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه ناحيه تالش با بيان اينكه ولايت فقيه ارزشمندترين يادگار امام راحل و سبب ترس و وحشت استكبار از انقلاب اسلامي است، اظهار داشت: حقيقت جعبه سياه رژيم صهيونيسم و آمريكا ترس از ولايت فقيه است.
وي با بيان اينكه هدف امام راحل، احياي اسلام و اقتدار نظام بود، خاطرنشان كرد: امام راحل به دنبال اسلام ناب محمدي (ص) بود و اكنون نيز قوه‌‌هاي مقننه، قضائيه و مجريه براي اجراي قوانين اسلام بر مصوب‌سازي آن با تمسك به ولايت فقيه عمل مي‌كنند و مشروعيت اشخاص در نظام اسلامي به ولايت‌پذيري عملي است.
ميرمهدي‌زاده بيان داشت: حركتي كه امام خميني (ره) از آغازين روزهاي مبارزه پايه‌گذاري كرده‌اند بر اساس وحدت و همدلي بين تمام اقشار و سطوح جوامع به‌ويژه ملل اسلامي بود و اگر اين انديشه وحدت امام (ره) نبود عزت و اقتدار كنوني كه متوجه اسلام و ايران اسلامي شده است هرگز به وقوع نمي‌پيوست.
وي با اشاره به اينكه معنويت و تمدن اسلامي با ظهور انقلاب اسلامي به رهبري امام راحل در جهان احيا شد، اظهار داشت: نمي‌توان به سادگي كمالات خميني (ره) را درك كرد و محققان بايد اين امر را به انجام برسانند و تأثير عميق انديشه‌هاي ايشان روي افراد جامعه بايد به دقت مورد مطالعه قرار گيرد.
مسئول نمايندگي ولي فقيه در ساه تالش با اشاره به اينكه امروزه در جهان اسلام مهم‌ترين مسئله، اتحاد مسلمانان است، افزود: بهترين راهكار براي تحقق اين مهم حفظ همبستگي ملي بين مردم و مسئولان با استناد به قرآن مبين اسلام است.
وي به نقش ابزار رسانه‌اي در تبيين نعمت الهي ولايت‌فقيه اشاره كرد و اظهار داشت: از طريق رسانه‌ها مي‌توانيم پيام‌رساني بهتري داشته باشيم و قدرت نرم انقلاب اسلامي را به جهانيان بيش از پيش معرفي كنيم.
مير‌مهدي‌زاده گفت: انتشار سخنان حكيمانه امام راحل توسط رسانه‌ها در افكار عمومي به‌ويژه نسل جوان كه زمان حيات امام (ره)، ايشان را درك نكرده‌اند تاثير زيادي دارد.
وي با بيان اينكه دولت عدالت محور با تلاش‌هاي مذبوحانه دشمنان نظام در راستاي ولايت‌پذيري، عدالت محوري و مهرورزي با تخصيص اعتبارات در تمام نقاط كشور با مشكلات مقابله مي‌كند، بيان داشت: با وحدت و يكپارچگي و عمل به جهاد اقتصادي تمام توطئه‌هاي دشمنان اسلام و نظام را خنثي مي‌كنيم.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه تالش:اتحاد مسلمانان مسئله مهم اسلام است, ,