سپاه قائم سمنان تاكيد كرد:


دريغ از ذره‌اي درنگ در دفاع از ولايت
سپاه نیوز: سپاه قائم آل محمد (عج) سمنان به مناسبت سالروز ارتحال امام خميني (ره) اطلاعيه‌اي صادر كرده كه در آن آمده است: پاسداران ذره‌اي درنگ در دفاع از ولايت نخواهند داشت.
به گزارش سپاه نیوز؛ در اين بيانيه آمده است: نيمه خرداد يادآور به سوگ نشستن ملت ايران در غم فراغ بنياگذار انقلاب اسلامي و آغازگر نهضت عظيم بيداري اسلامي است.
در ادامه اين بيانيه آمده است: 14 خرداد ماه تداعي‌گر خاطره رهبر و معمار بزرگ انقلاب، احياگر اسلام ناب محمدي (ص) و حكيم فرزانه، عارف و سياستمداري است كه نه تنها ايران اسلامي بلكه همه مسلمانان و انسان‌هاي آزادانديش و حقيقت‌جوي عالم به نحوي مديون انديشه عالمانه و تدبير روشنگران ايشان هستند.
سپاهيان استان سمنان تاكيد كرده‌اند: هدف اصلي و حركت امام راحل احياي اسلام و ارزش‌هاي ديني در جامعه بود؛ جامعه‌اي كه ساليان سال در زير سلطه و اقتدار صاحبان زر و زور قرار داشت.
اين بيانيه ‌افزوده است: امام آن روح‌الله بود كه با عصا و يد بيضاي موسايي و بيان و فرقان مصطفوي به نجات مظلومان كمر بست، تخت فرعون‌هاي زمان را لرزاند و دل مستضعفان را به نور اميد روشن ساخت.
همچنين تصريح شده است: امام عظيم الشان روياي بي تعبير تشكيل حكومت اسلامي را در عالم خارج و واقعيت محقق كرد تا انسان‌ها بتوانند در همه ابعاد بر اساس اعتقادات خود زندگي كنند و در پرتو جاذبه‌ تعاليم آن روح كبير، پرچم اسلام در مقابل دشمنان خدا برافراشته شد.
سپاهيان استان سمنان تاكيد كرده‌اند: امام در بانگ تكبير مبارزان مسلمان، در اراده قهرآميز ملت‌هاي زير ستم، در ايمان آگاهانه‌ نسل جوان معاصر در دنياي اسلام، در اميد روشن مستضعفان و مظلومان، در سوز و حال معنوي مناجاتيان، در حيات دوباره معنويت و ارزش‌هاي اخلاقي در جهان و در همه‌ جلوه‌هاي زيبايي كه حركت انقلابي و تاريخ‌ساز او در دوران معاصر به وجود آورد و بالاخره در دل يكايك عاشقان و مريدانش زنده است.
اين بيانيه در ادامه اضافه كرده است: پانزدهم خرداد نقطه عطفي در تاريخ معاصر است؛ يادگاري از پيوند معنوي توده‌هاي عظيم مردم كشور، واكنشي از احساس عميق مذهبي ملت ايران و نمايشي از به پا خاستن مردمي است كه مي‌خواستند ظلم و ستم را از بن بركنند و در حقيقت تجسمي از تاريخ اسلام و درجه‌اي براي سنجش فداكاري و از خودگذشتگي انسان‌هايي است كه به دنبال آرمان الهي حركت مي‌كنند.
در بخش ديگري از اين بيانيه آمده است: پانزدهم خرداد، روز قيام خونين مردم جان بر كفي است كه به نام اسلام و براي اسلام به ميدان آمدند تا سلطه طاغوتيان را از كشورشان برچينند.
اين بيانيه افزوده است: امام خميني (ره) آن پير فرزانه انقلاب، درباره روز پانزده خرداد 1342 فرمودند "روز پانزده خرداد، در عين حال كه چون عاشورا، روز عزاي عمومي ملت مظلوم است، روز حماسه آفرين 15 خرداد، بزرگداشت ارزش‌هاي انساني در طول تاريخ است. "
در بخش ديگري از اين بيانيه آورده شده است: بار ديگر ما پاسداران سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در سالروز رحلت پير فرزانه و ناجي ملت و مردم ايران از ظلمت و طاغوت حضرت روح‌الله موسوي خميني (ره) به سوگ مي‌نشينيم و با آرمان‌هايش بيعت مي‌كنيم و از پيشگاه خداي خود خواستار اجر عظيم و شادي روح آن عزيز بزرگوار و شهداي قيام خونين 15 خرداد و سنگرسازان جبهه‌هاي حق عليه باطل هستيم.
در پايان اين بيانيه آمده است: ما پاسداران سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان ضمن بزرگداشت ياد و خاطره حضرت امام روح‌الله (ره)، با خلف صالح ايشان امام خامنه‌اي تجديد بيعت كرده و اعلام مي‌كنيم كه تا جان در بدن داريم پاسدار حريم با عظمت ولايت‌فقيه كه همان رمز پيروزي انقلاب اسلامي ايران است، خواهيم بود و در دفاع از مقام عظماي ولايت فقيه كه خار چشم مستكبران و منافقان است، ذره‌اي درنگ نخواهيم كرد.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : سپاه قائم سمنان تاكيد كرد:دريغ از ذره‌اي درنگ در دفاع از ولايت, ,