در بيانيه بسيج به مناسبت 15خرداد تاكيد شد؛


مقابله بسيجيان با هرگونه افكار كه سعي در وارونه جلوه دادن باورهاي اعتقادي دارد
سپاه نیوز: در بيانيه سازمان بسيج مستضعفين تاكيد شده است: اكنون بر همه مردم و بسيجيان عزيز فرض است تا با اطاعت از رهبري سير تعالي و پيشرفت را طي كنند.
به گزارش سپاه نیوز؛ در ادامه این بیانیه آمده است: سازمان بسيج مستضعفين به مناسبت سالروز قيام خونين 15 خرداد بيانيه‌اي منتشر كرد كه در آن آمده است: سالروز قيام خونين 15 خرداد يادآور خروش ملت مظلوم ايران بر عليه نظام طاغوت و دست نشانده پهلوي و سرآغاز نهضت اسلامي بود. اين واقعه موجب استمرار مبارزات خونبار مردم مسلمان در سال‌هاي متمادي بر عليه استبداد داخلي و توطئه خارجي بود كه توانست بر تحقق اهداف نهضت نقش عميقي را داشته باشد.
در بخشي از اين بيانيه آمده است: رژيم منحوس پهلوي در 15 خرداد سال 42 به زعم بدانديشي خود هدف مقابله قهري با عدالت‌خواهي، آزاديخواهي و استكبارستيزي مردم مسلمان ايران را در سر مي‌پروراندند كه نهضت اسلامي به سرانجام نرسد، اما امام خميني (ره) با اراده استوار و با ثابت قدمي و پشتكار هميشگي و ستودني و توكل به خداوند متعال به تمام مردم اميد پيروزي دادند تا اينكه اين عزت با هوشياري حزب‌الله انقلاب اسلامي را رقم زد.
اين بيانيه مي‌افزايد:‌ امام خميني(ره) معلم بزرگ اين ملت و اسطوره مقاومت و جهاد و پارسايي بود كه آرمان بالاي انقلاب اسلامي را براي رسيدن به جامعه عدالت گستر به سراسر گيتي را از همان زمان‌هاي ابتدايي اين نهضت با دورانديشي و آينده نگري خود تبيين و تشويق كرد و مؤلفه‌هاي واقعي انقلاب را بر اساس مكتب اسلام و وحدت مردم و به دور از غوغاسالاري و جريانات شائبه افكن و انحرافي محقق ساخت.
در ادامه اين بيانيه آمده است: امروز جمهوري اسلامي ايران عملا در جايگاه واقعي خود با استعانت از خداوند يكتا و پيروي از اوامر ولي امر مسلمين جهان حضرت آيت الله خامنه‌اي قرار گرفته به طوري كه تمام كشورهاي اسلامي نيز با تأسي از عوامل پيروزي نظام جمهوري اسلامي توانسته‌اند ساختارهاي حكومتي خود را دستخوش تغييرات بنياني قرار دهند.
در پايان اين بيانيه تاكيد شده است: اكنون بر همه مردم و بسيجيان عزيز فرض است تا با اطاعت از رهبري و مقابله با هرگونه افكار مذبوحانه كه سعي در وارونه جلوه دادن باورهاي اعتقادي هستند، سير تعالي و پيشرفت را طي كنند تا انشاءالله بيش از گذشته شاهد رشد و بالندگي جمهوري اسلامي در سراسر گيتي باشيم.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : بيانيه بسيج به مناسبت:مقابله بسيجيان با هرگونه افكار كه سعي در وارونه جلوه دادن باورهاي اعتقادي دارد, ,