مسئول بسيج دانشجويي گيلان:


وصيتنامه امام معرف شخصيت ايشان است
سپاه نیوز: مسئول سازمان بسيج دانشجويي گيلان گفت: دانشجويان و اقشار مختلف مردم با مطالعه وصيتنامه سياسي‌-‌الهي امام خميني(ره)، شخصيت ايشان را بيشتر بشناسند.
به گزارش سپاه نیوز؛ عباس بايرامي در مراسم «عصر امام خميني و رسالت دانشجويان در اين عصر» كه به همت بسيج دانشجويي دانشگاه غيرانتفاعي ديلمان شهرستان لاهيجان برگزار شد، با اشاره به اينكه قبل از شناخت عصر امام خميني (ره) بايد نگاهي گذرا به دوره قبل از امام (ره) داشته باشيم، اظهار داشت: در شرايط دو قطبي شدن جهان «بلوك شرق و بلوك غرب» و در شرايطي كه نظام‌هاي سوسياليستي و ليبراليستي، دين را از زندگي فردي حذف كردند، امام (ره) به عنوان احياگر دين در پهنه گيتي معرفي شد.
وي افزود: تمام انديشمندان، متفكران و استراتژيست‌ها و سياسيون بر اين نكته معتقدند كه امام احياگر دين بود و اين مطلب از اساسي‌ترين مطالب در عصر امام (ره) است.
مسئول بسيج دانشجويي گيلان تصريح كرد: بررسي سيره و آرا و انديشه‌هاي سياسي امام راحل نشانگر اين است كه امام (ره) به فكر حاكميت الله و احكام الهي در دنيا بودند.
وي با اشاره به كودتاي 28 مرداد، جريان مشروطه، دوره رضاخان و مبارزات مرحوم مدرس، خاطرنشان كرد: امام راحل از دوران نوجواني نيز در خط مبارزه بودند.
بايرامي خودفروختگي حاكم ايران و قرار دادن تمام ارزش‌ها و اعتبارات كشور در دست آمريكا و توجه به شرايط حاكم را دليل مبارزه علمي و علني امام راحل عنوان كرد.
وي تصريح كرد: فرهنگ حاكم بر جهان در دوران حيات امام (ره) و مبارزات ايشان، فرهنگ مادي مبتني بر اومانيسم و سرمايه‌داري و بريده از معنويات و مكارم اخلاقي بود و در واقع فرهنگ غربي نتوانسته بود اساسي‌ترين نياز انسان يعني آزادي، عقل، عدالت، دموكراسي و حقوق بشر را به انسان ارزاني كند و در اين شرايط امام (ره) جهان‌بيني الهي را جايگزين جهان‌بيني سرمايه‌داران كرد تا نياز انسان را پاسخ گويد.
مسئول بسيج دانشجويي گيلان اظهار داشت: با شناخت مباني نظري انديشه سياسي امام (ره)، مباني اعتقادي، انسان‌شناسي، ارزش اخلاقي و مفاهيم بنيادين مانند آزادي، عدالت، حق و قانون، توجه به ولايت و مردم و ... مي‌توان به درك درست عصر امام خميني و انتظارات آن حضرت از قشر دانشجو و رسالت دانشجو دست يافت.
وي از دانشجويان خواست كه با مطالعه كتاب كشف‌الاسرار و آثار مكتوب امام (ره) به ويژه وصيتنامه سياسي‌- الهي و صحيفه نور، شخصيت ايشان را بيشتر بشناسند.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : وصيتنامه امام معرف شخصيت ايشان است, ,