راوي دفاع مقدس:


دشمني‌ها و فتنه‌ها همچنان باقي است
سپاه نیوز: راوي دفاع مقدس و از استادان حوزه علميه گفت: دشمني‌ها و فتنه‌ها عليه نظام مقدس جمهوري اسلامي همچنان باقي است از اين رو همواره بايد مواظب بود.
به گزارش سپاه نیوز؛ حجت‌الاسلام علي نايب‌زاده، از راويان دفاع مقدس در مراسم يادمان اردوي راهيان نور بسيج دانش‌آموزي دانشگاه‌هاي دامغان كه در سالن اجتماعات بهزيستي اين شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: شهدا راه رسيدن به خدا را در جبهه‌هاي حق عليه باطل يافتند و در اين مسير با گذشتن از جان و مال خود به خدا رسيدند.
وي با اشاره به اهميت اعزام كاروان‌هاي راهيان نور به مناطق عملياتي افزود: تقدس مناطق عملياتي جنوب به دليل فرود فرشتگان است.
اين رواي دفاع مقدس در ادامه ضمن درخواست از دانشجويان به منظور هوشياري در مقابل توطئه‌هاي دشمنان در جنگ نرم خاطرنشان كرد: دشمني‌ها و فتنه‌ها همچنان باقي است و بايد با هوشياري و پيروي از ولايت فقيه، اين فتنه‌ها و حوادث را پشت سر بگذاريم.
نايب‌زاده گفت: ما بايد قدر موقعيتي كه به دست آورده‌ايم را بدانيم و در اين مسير براي حفظ دستاوردهاي اين انقلاب از هيچ كوششي كوتاهي نكنيم.
وي همچنين با اشاره به سالروز رحلت حضرت امام افزود: امام خميني (ره)، بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران بزرگ‌ترين حماسه فداكاري عصر را به وجود آورد.
اين رواي دفاع مقدس همچنين فضايل و مناقب حضرت امام محمد باقر (ع) را تبيين كرد و ادامه داد: آن امام بزرگوار شكافنده علوم هستند و حلم امام باقر (ع) از موارد بسيار برجسته آن امام معصوم (ع) است.
نايب‌زاده يادآور شد: با بهره‌گيري از اين ويژگي حضرت مي‌توان بسياري از مشكلات را با صبر و بردباري برطرف كرد.
در ادامه اين مراسم، خورزاني و خراساني كه به عنوان راوي همراه دانشجويان در اين سفر معنوي حضور داشتند، به بيان خاطراتي از شهدا پرداختند.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : دشمني‌ها و فتنه‌ها همچنان باقي است, راوي دفاع مقدس, حجت‌الاسلام علي نايب‌زاده, ,