رئيس بنياد شهيد استان مركزي:


انديشه‌هاي امام موجب بيداري منطقه شد
سپاه نیوز: رئيس سازمان بنياد شهيد و امور ايثارگران استان مركزي با اشاره به اينكه ترويج گفتمان امام، ايثار و شهادت در جامعه اسلامي از ضروريات است، گفت: انديشه‌هاي انسان ساز امام موجب بيداري منطقه شد.
به گزارش سپاه نیوز؛ حجت‌الاسلام والمسلمين حسن هنرمند در مراسم گراميداشت بيست و دومين سالگرد ارتحال امام(ره) اظهار كرد: رمز پيروزي انقلاب اسلامي تاسي از فرهنگ ايثار، شهادت و گفتمان امام خميني بوده است و امروز بايد گفتمان امام به گفتمان غالب در جوامع اسلامي تبديل شود.
وي با تاكيد بر اينكه فرهنگ ايثار و شهادت، نظام جمهوري اسلامي ايران را بيمه و موجب قدرت و اقتدار آن در جهان شده است، افزود: امام خميني(ره) روحيه ايثار و شهادت طلبي را در بين مردم ايران نهادينه كرد و امروز آزادگان كشورهاي منطقه از فرهنگ ايثار و شهادت‌طلبي ملت ايران درس و الگو گرفته و استكبار جهاني را به وحشت انداخته‌اند.
رئيس سازمان بنياد شهيد و امور ايثارگران استان مركزي در ادامه با اشاره به لزوم اطاعت از مقام معظم رهبري گفت: امروز تفكر ولايت فقيه و آموزه‌هاي ديني، به بركت خون شهدا عالم‌گير شده است، به طوري كه مي‌توان گفت موج بيداري كشورهاي عربي و آفريقايي در انديشه‌هاي امام راحل و انقلاب اسلامي ايران ريشه دارد و انقلاب نيز ريشه در شهدا دارد.
هنرمند تاكيد كرد: در جمهوري اسلامي شاخص، ولايت فقيه است و اگر ما پيرو اين شاخص باشيم، دشمن هرگز نخواهد توانست به اهداف خود عليه اين نظام دست يابد. وي گفت: ولايت‌پذيري موجب وحدت در جامعه اسلامي مي‌شود و با وجود وحدت است كه مي‌توان به پيروزي دست يافت.
رئيس سازمان بنياد شهيد و امور ايثارگران استان مركزي شناساندن خصوصيات رفتاري، شخصي و اجتماعي معمار كبير انقلاب بر جوانان را ضروري دانست و گفت: آشنايي نسل جوان با ابعاد شخصيتي امام راحل در مقابله با هجمه عظيم فرهنگي مي‌تواند كارساز باشد كه بايد مورد توجه مسئولان امر قرار گيرد.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : رئيس بنياد شهيد استان مركزي:انديشه‌هاي امام موجب بيداري منطقه شد, ,