خبرگزاري دولت به نقل از يک نماينده: ملک‌زاده جزئيات وزارت‌خارجه است، مجلس دخالت نکند!

 

خبرگزاري دولت به نقل از يک نماينده مجلس که معمولاً تمام اقدامات دولت را توجيه مي‌کند، تعريف جديدي از جزئيات يک وزارت‌خانه ارائه داد و به نقل از نماينده خميني شهر نوشت مجلس از دخالت در جزئيات مديريت وزارت خارجه بپرهيزد.

'سيد محمد جواد ابطحي' نماينده مردم خميني شهر در مجلس شوراي اسلامي در گفت وگو با ايرنا اقدام برخي نمايندگان را به جمع آوري امضا به منظور استيضاح وزير امور خارجه اقدامي نادرست دانست و گفت: وقتي به وزير اعتماد كرديم نبايد به ريز كارهاي او ايراد بگيريم، اين جايگاه نمايندگي نيست.

نماينده مردم خميني شهر با تاكيد به لزوم دوري مجلس از مسايل حاشيه اي و فرعي، گفت: دوستان ما در مجلس بايد با تدبير بهتري به مسائل نگاه مي كردند.

ابطحي با تاكيد به اينكه با استيضاح كار حل نمي شود، اظهار داشت: نمايندگان نبايد به اين طريق با دولت مقابله كنند لذا وقتي رهبر معظم انقلاب بر تعامل ميان مجلس و دولت تكيه مي كنند مجلس نيز بايد به گونه اي عمل كند تا رضايت رهبر معظم انقلاب را جلب نمايد.

ابطحي در عين حال گفت: آقاي صالحي هم مي توانست انتخاب بهتري داشته باشد و از حاشيه براي وزارت خارجه پرهيز كند.

اين نماينده توضيح نداد که اگر انتصاب يک فرد مسأله‌دار به يک پست کليدي در وزارت‌خارجه آن‌هم در شرايطي که پاسخ استعلام‌هاي او نيامده و دادستان تهران نيز به وزير خارجه تذکر داده بوده، جزئيات است و نمايندگان حق ورود و اعتراض به آن را ندارند، پس کلياتي که جواز ورود به آن‌ها وجود دارد، چيست؟


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : خبرگزاري دولت به نقل از يک نماينده: ملک‌زاده جزئيات وزارت‌خارجه است, مجلس دخالت نکند!, ,