با حضور حجت‌الاسلام مصلحي و سردار نقدي؛


يادواره شهداي بصيرت و گراميداشت شهيد ديالمه فردا برگزار مي‌شود
سپاه نیوز: اولين يادواره شهداي بصيرت با گرامي‌داشت ياد و خاطره شهيد ديالمه با حضور حدادعادل، حجت الاسلام مصلحي، سردار نقدي و حجت الاسلام حسينيان برگزار مي‌شود.
به گزارش سپاه نیوز؛ اولين يادواره شهداي بصيرت با گرامي‌داشت ياد و خاطره شهيد ديالمه كه پرچم‌دار و طلايه‌دار بصيرت انقلابي بود و روشنگري‌هاي داهيانه او در صحن مجلس شوراي اسلامي نقشي اساسي در تبيين چهره حقيقي نفاق داشت، برگزار مي‌شود.
اين يادواره از سوي ستاد گرامي داشت شهداي مظلوم مبارزه با ترور و نفاق و به همت سازمان بسيج دانشجويي روز دوشنبه 30 خرداد در محل سابق مجلس شوراي اسلامي برگزار مي‌شود.
در اين يادواره غلامعلي حدادعادل، حجت الاسلام حيدر مصلحي، سردار محمدرضا نقدي و حجت الاسلام روح‌الله حسينيان به تبيين ويژگي‌هاي نفاق عصر جديد و شاخصه‌هاي بصيرت براي اساتيد، دانشجويان و پژوهشگران مي‌پردازند.
همچنين در اين يادواره دوستان شهيد ديالمه به ذكر خاطراتي از زندگي آن بزرگوار پرداخته و از خانواده شهيد ديالمه نيز تقدير به عمل مي‌آيد.
در حاشيه مراسم نيز نمايشگاهي با موضوع شهداي ترور و نفاق و جنايات وحشيانه فرقه منافقين و حاميان غربي‌شان برپا خواهد شد.
اين مراسم در ساختمان قديم مجلس شوراي اسلامي در خيابان امام خميني (ره) روبروي دانشكده افسري امام علي (ع) برگزار مي‌شود و شركت براي عموم مردم آزاد است و همچنين از جامعه دانشگاهي دعوت ويژه به عمل مي‌آيد.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : يادواره شهداي بصيرت و گراميداشت شهيد ديالمه, با حضور حجت‌الاسلام مصلحي و سردار نقدي, ,