دستگيري 4 تروريست گروهك جندالشيطان

 

رئيس كل دادگستري سيستان و بلوچستان گفت: چهار تروريست كه قصد نفوذ به داخل ايران را داشتند در مرز سيستان و بلوچستان دستگير شدند

 
به گزارش خبرگزاري فارس ، حجت‌الاسلام والمسلمين ابراهيم حميدي ظهر امروز در نشست مطبوعاتي در اداره كل دادگستري سيستان و بلوچستان اظهار داشت: اين افراد كه وابسته به گروهك جندالشيطان هستند توسط نيروهاي جان بر كف جمهوري اسلامي ايران در مبادي ورودي مرز استان دستگير شدند و پرونده آنها در محاكم قضايي در حال رسيدگي است.
 
وي افزود: رسيدگي به تخلفات جرائم اقتصادي با سرعت، دقت و حساسيت ويژه مورد بررسي قرار مي‌گيرد و بلافاصله بعد از رسيدن به نتيجه نهايي حكم صادر و به اجرا در مي‌آيد.
 
رئيس كل دادگستري سيستان و بلوچستان در ادامه به پرونده اختلاس محكومان تجهيز و نوسازي مدارس سيستان و بلوچستان اشاره كرد و گفت: پرونده در سال گذشته تشكيل و مراحل رسيدگي را طي كرده و پس از صدور كيفر خواست در صحن دادگاه مطرح و در حال رسيدگي است و در حال‌حاضر همه متهمان اين پرونده با قيد ضمانت و وثيقه آزاد هستند.
 
حميدي در ادامه افزود: به محض قطعي شدن ميزان محكوميت‌، حكم اجرا و اطلاع رساني لازم صورت مي‌پذيرد.
 
وي از كاهش آمار گروگانگيري در سيستان و بلوچستان خبر داد و گفت: شاخص‌هاي موجود افزايش وضعيت امنيتي در استان را نشان مي‌دهد و با تلاش همه مسئولان مربوطه، در مبحث آدم‌ربايي توانسته‌ايم از رتبه دوم به رتبه دهم تنزل يابيم.
 
رئيس كل دادگستري سيستان و بلوچستان در زمينه امنيت اجتماعي در جامعه تأكيد كرد و گفت: دستگاه قضا با گروه‌هاي سازمان يافته و باندهايي كه با پوشش‌هاي نامناسب و سوء رفتار، هنجارهاي جامعه را به مي‌زنند و با كارهاي سازمان يافته عامل اخلال مي‌شوند برخورد قاطع مي‌شود و در اين پرونده‌ها به خاطر حفظ آبروي افراد، از گفتن اسامي آنها پرهيز شده مگر در موارد ويژه.
 
حميدي در مورد خودروهاي فاقد پلاك يا آنهايي كه با پلاك مخدوش در جاده‌ها حركت مي‌كنند بيان كرد: اخيراً قوانين جامع بازدارنده‌اي در اين زمينه تدوين شده چنانچه به درستي اجرا شوند در كاهش اين نوع تخلفات بسيار مؤثر بوده و جايي كه ورود دستگاه قضا ضروري باشد با قدرت و قاطعيت با آنها برخورد مي‌شود.
 
وي همچنين در مورد تصرف اراضي دولتي خاطرنشان كرد: در سال گذشته، 3 هزار هكتار از اراضي دولت رفع تصرف شده و همچنين در عرصه منابع طبيعي 99 درصد از اراضي دولتي سنددار شده‌اند.
 
رئيس كل دادگستري سيستان و بلوچستان افزود: شهرداري‌ها، منابع طبيعي، بنياد مسكن، مسكن و شهرسازي، سازمان اسناد و املاك با جديت پيگير رفع تصرف از اراضي دولت و سنددار كردن آنها هستند.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : دستگيري 4 تروريست گروهك جندالشيطان, ,