احمدي‌نژاد: رضا خان قلدر ديگري ظهور نخواهد كرد!

 

ايرنا: ديدار صميمي چهارشنبه شب جمعي از نمايندگان اصناف كشور با رييس جمهوري با حاشيه هاي جالبي همراه بود

** صلي علي محمد ياور رهبر آمد

همزمان با ورود رييس جمهوري به محل اين نشست در سالن شهيد بهشتي نهاد رياست جمهوري ، نمايندگان اصناف يكصدا شعار داند ' صلي علي محمد ياور رهبر آمد'

** وعده رييس جمهوري به اصناف

يكي از موضوعات مورد توجه نمايندگان اصناف در اين نشست وعده رييس جمهوري در مورد پيش بيني شدن سهم اصناف از محل درآمدهاي ناشي از اجراي هدفمندي يارانه ها در بودجه امسال بود و آنان با قرائت صلوات خوشحالي خود را در اين زمينه اعلام كردند.

امسال 250 ميليارد تومان براي اين منظور پيش بيني شده است.

** آقاي رييس مخلص شما هم هستيم بفرماييد !

در اين ديدار صميمي ، نمايندگان اصناف از هر فرصتي براي بيان مشكلات و نظرات خود به شكل مستقيم با رييس جمهوري استفاده مي كردند به گونه اي كه رييس جمهوري چند بار به برخي از اين افراد گفت ' آقاي رييس مخلص شما هم هستيم چرا ناراحت مي شويد بفرماييد چه مي خواهيد'.

** كثرت سووالات و اصرار نمايندگان اصناف به طرح مشكلات خود

كثرت سووالات و اصرار نمايندگان اصناف به طرح مشكلات خود با رييس جمهوري باعث شد تا پس از سخنان وي ، زمان نشست به درازا بكشد به گونه اي كه رييس جمهوري گفت اگر اينگونه ادامه يابد ما بايد تا فردا صبح در خدمت شما باشيم .

** رضا خان قلدر ديگري ظهور نخواهد كرد

احمدي نژاد در واكنش به ادعاهاي برخي از نمايندگان مبني بر مخالفت برخي از مسوولان محلي با درخواست هاي آنان گفت:' رضا خان قلدر يكي بود و ديگري ظهور نخواهدكرد هرمشكلي داريد درميان بگذاريد تا با وزير ( بازرگاني ) و ديگر مسوولان راه حلي براي آن در نظر گرفته شود.

** ما روي حرفمان مي ايستم

رييس جمهوري در پاسخ به اظهارات برخي از نمايندگان مبني بر چگونگي پيگيري قول هاي وي در مورد رفع مشكلات آنان گفت:ما هرچه را كه در اينجا قول مي دهيم پاي آن هم خواهيم ايستاد و اساسا به خاطر همين موضوع است كه برخي به ما خرده مي گيرند.

** صهيونيستها خيلي نامرد هستند

رييس جمهوري در بخشي از سخنان خود وقتي به ظلم هايي كه صهيونيستها به ملت هاي ديگر روا داشته اند اشاره كرد به نقل يك خاطره پرداخت و گفت صهيونيستها خيلي نامردند.

وي افزود يكي از افرادي كه دريكي ازدانشگاههاي آمريكا مشغول تدريس بود وقتي يكي از صهيونيستها براي استخدام مراجعه كرد 10 الي 15 تن از اعضاي هيات علمي با بكار گيري وي مخالفت كردند اما آن فرد با دل رحمي پذيرفت كه استخدام شود.

استادي كه او را استخدام كرده بودپس از مدتي بازنشسته شد و پس از چند سال با مراجعه به دانشگاه ديد هيچكدام از اساتيد قديمي نيستند و افراد جديدي آمده اند،وقتي پرس و جو كرد متوجه شد آن فرد صهيونيست پس از استخدام به مرور زير آب اساتيد ديگر را زده و دوستان خودش را جايگزين كرده است!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : احمدي‌نژاد: رضا خان قلدر ديگري ظهور نخواهد كرد!, ,