طلبه خط شكن!

 

ارسلان ظاهري

شب عمليات والفجر؛ گردان، خط شكن خود را تا نزديكي خاكريز دشمن رسانده بود، اما ناگهان با موانع و سيم هاي خارداري برخورد كرد كه قابل انتظار و پيش بيني نبود؛ فرصت زيادي وجود نداشت و نيروهاي پشتيباني و عملياتي تا ساعتي ديگر طبق برنامه عمليات بايد كار خود را شروع مي كردند، چاره ا ي نبود جز آنكه با جان‌فشاني يك نفر، معبر براي عبور بچه هاي خط شكن باز شود و عمليات لطمه نبيند، در صورتي كه اين كار به موقع صورت نمي گرفت، بسياري از جوانان و بسيجيان گردان هاي همجوار كه در حال پيشروى بودند، زير آتش دشمنان از بين مي رفتند.

لحظه ها پياپي مي گذشتند و وقت تنگ تر مي شد... در همان لحظات حساس، يكي از بسيجيان جوان، خود را بر روي سيم هاي خاردار انداخت تا بقيه بچه ها از روي او عبور كنند. آري چاره اي جز اين نبود و رزمندگان و بسيجيان گردان، گريان و اشك ريزان از روي پيكر "احمد" كه طلبه اي جوان بود، مي گذشتند...

آري، آري! سال هاي دفاع مقدس ما، لبالب از خاطرات گويايي است كه نشان از رشادت ها، جانفشاني ها، شهادت طلبي ها، ايثار و فداكاري، خطرات را به جان خريدن و جان را فداي آرمان هاي امام(ره) و انقلاب كردن دارد.

و اما...

طرح امنیت اجتماعی و مقابله با بدحجابی و بی بندوباری که متاسفانه با مخالفت برخی از دوستان! تا کنون بر زمین مانده بود، شاید نیاز به یک "خط شکن بسیجی" داشت...!

به محض درج خبر و تصاویر مجروحیت حجت الاسلام والمسلمین فرزاد فروزش بر روی سایت ها و خبرگزاری ها ، گویا زمینه روانی برای فضای عمومی جامعه و بیداری مجریان و دست اندرکاران مقابله با بد حجابی و بی بندوباری فراهم شد...!

ناخودآگاه به یاد "احمد"های خط شکن جبهه افتادم، همان‌هایی که رشادت ها و از جان گذشتگی هایشان باز می کرد هر معبری را که سدی بود برای سپاه اسلام !

همان‌هایی که خونشان برکتی بود برای این نظام و انقلاب!

آیت الله خزعلی می فرمود؛ "پای صندلی هر مسئولی خون هفتاد شهید ریخته شده است !"

ما مسئولیم در برابر خون این شهیدان، مسئولیم در برابر خون بر زمین ریخته شده حجت الاسلام فروزش، این روحانی جوان و خط شکن!

من به او می گویم "جانباز امر به معروف و نهای از منکر"!

راستی ما تاکنون چقدر جانبازی کرده ایم برای فریضه ای که خداوند در قرآن فرموده: جامعه ای اهل رستگاری است که اهل امر به معروف ونهی از منکر باشند (ال عمران 104)

(خودم را می گویم) جانبازی پیش کشمان!، برای "تذکر لسانی" تاکنون چه کرده ایم!

مگر ولی امر مسلمین نفرمودند؛ "مردم همانطور که نماز را واجب می دانند باید امر به معروف را واجب بدانند. فریضه ی امر به معروف و نهی از منکر در مرحله ی زبانی آن وظیفه ی عموم مسلمین است و اختصاص به گروه و سازمان خاص ندارد"!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : طلبه خط شكن!, شب عمليات والفجر, ,