تا بسيج و شهادت طلبي مردم هست نمي توانيم از پس جمهوري اسلامي برآييم

پايگاه صهيونيستي «بالاترين» اذعان كرد بسيج مردم ايران و اعتقادات مذهبي آنان به جريان هاي برانداز مجال عرض اندام نمي دهد.
اين رسانه ضد انقلاب با اشاره به شعبده بازي رسانه اي در شبيه سازي فتنه سبز با انقلاب مردم تونس نوشت: ايران، تونس نيست زيرا بسيج را دارد و ايران تونس نيست زيرا معترضان در تونس مخالفت با حاكميت را با مخالفت با اعتقادات و فرهنگ مردم همراه نكردند. اما در ايران، اپوزيسيون مهر دين ستيزي را بر روي پرچم و پلاكاردهاي خود چاپ كردند، لذا تحرك آنها، اين تعبير را دارد كه فساد و فحشا گسترش يابد و مساجد تعطيل شود و به جاي آن كاباره و مشروب فروشي احداث شود.
نويسنده بالاترين با اشاره به بسيج ملت در برابر فتنه سبز در حوادثي نظير 9 دي 88 يادآور شد: براي مردمي كه در انتخابات و راهپيمايي هاي مورد نياز نظام مانند 9دي بسيج مي شوند و حضور فعال دارند، مخالفت با نظام در حكم مخالفت با خدا و پيغمبر و اهل بيت ]عليهم السلام[ محسوب مي شود. كشته شدن در راه نظام ولايت فقيه، درجه رفيع شهادت محسوب مي شود اما كشته شدن براي طرف مقابل، اتلاف جان و هلاكت به حساب مي آيد. پايه هاي حكومت ولايت فقيه، امروز به همين توده فعال وابسته است و نمي توان بي اعتنا به اين مسئله، به راحتي به نظام حكومتي جديدي دست يافت.
اين پايگاه ضد انقلابي در مطلب ديگري با تاييد بر اينكه «ما بالاتريني ها تبديل به سوژه هاي طنز حسين شريعتمداري شده ايم»، نوشت: ما در بالاترين به سروكله هم مي زنيم و خبر آن هر چند وقت يكبار در كيهان چاپ مي شود. شايد هم آنها در ميان ما نفوذي دارند(!)
همزمان با بالاترين، «همدم مصطفوي» از عناصر ضدانقلاب فراري هم به شبكه 5 فرانسه گفته است: حكومت جمهوري اسلامي بر پايه يك شبكه سياسي، مذهبي، اجتماعي و بسيج بنا شده و سرنگون كردن آن بسيار سخت است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : بسيج ملت در برابر فتنه سبز, پايگاه صهيونيستي «بالاترين», ,