دهقان : هيئت رئيسه مجلس سوال از رئيس جمهور را به مصلحت نمي داند

عضو هيئت رئيسه مجلس با تاكيد بر اينكه در شرايط فعلي هر اقدامي كه موجب تضعيف و سستي رابطه دولت و مجلس شود به نفع كشور نيست اظهار داشت: در جلسه هيئت رئيسه مقرر شد تعدادي از اعضا با آقاي مطهري گفتگو كرده و فضاي فعلي كشور را براي وي تشريح كنند تا فعلا سئوال از رئيس جمهور در دستور كار مجلس قرار نگيرد.

محمد دهقان در گفتگو با مهر با اشاره به اينكه طرح سئوال علي مطهري نماينده مردم تهران از رئيس جمهور به محمدرضا باهنر نائب رئيس مجلس شوراي اسلامي تحويل داده شد گفت: اكثريت اعضاي هيئت رئيسه طرح سئوال از رئيس جمهور را با توجه به اوضاع كشور، به مصلحت ندانستند.
نماينده مردم چناران و طرقبه در مجلس شوراي اسلامي با تاكيد بر اينكه هر اقدامي كه موجب تضعيف و سستي رابطه دولت و مجلس شود به نفع كشور نيست اظهار داشت: در جلسه هيئت رئيسه مقررشد تعدادي از اعضا با آقاي مطهري گفتگو كرده و فضاي فعلي كشور را براي وي تشريح كنند تا فعلا اين سئوال در دستور كار مجلس قرار نگيرد.
دهقان با اشاره به اتفاقات روز راي اعتماد سجادي و عدم استقبال نمايندگان از رئيس جمهور گفت: نمي توان به نمايندگان ايراد گرفت كه چرا از رئيس جهور استقبال گرمي نكردند زيرا نمايندگان برآيند افكار عمومي كشور هستند و افكار عمومي جامعه ضمن دلخوري از رئيس جمهور مي خواهند آقاي احمدي نژاد خود را از جريان فاسد و منحرف جدا كند.
وي با اشاره به اصرار رئيس جمهور بر معرفي ملك زاده به عنوان معاون اداري مالي وزارت خارجه با وجود ارتباط وي با جريان انحرافي گفت: ماجراي آقاي ملك زاده تكدر خاطر شديدي در ميان نمايندگان از رئيس جمهور فراهم آورد لذا عدم استقبال گرم از رئيس جمهور در اين شرايط طبيعي بود. دهقان با اشاره به 2-2 گفتن نمايندگان مجلس هنگام سخنراني رئيس جمهور اين اقدام را كار غلطي دانست كه به نوعي بي احترامي به رئيس جمهور تلقي شد و تاكيد كرد: البته در اين ميان اقدام صداوسيما در پررنگ كردن اقدام نمايندگان كه تنها چند ثانيه در ميان سخنراني نسبتا طولاني رئيس جمهور اعتراض كردند نيز كار غلطي بود كه به اين موضوع بي جهت در افكار عمومي دامن زد. دهقان با اشاره به اقدام برخي از نمايندگان در اعلام نظر خصوصي رهبر انقلاب به نمايندگان درباره اين موضوع در رسانه ها تاكيد كرد: تذكر مشفقانه رهبري به نمايندگان كه خود ايشان تاكيد داشتند تا علني نشود و فلسفه لزوم عدم انتشار آن را هم براي نمايندگان مطرح كردند، از سوي برخي از نمايندگان در رسانه ها مطرح شد و اين اقدام موجب تضعيف جايگاه مجلس شوراي اسلامي در ميان افكار عمومي گرديد. دهقان در پايان تاكيد كرد: با همان استدلالي كه تضعيف دولت در شرايط فعلي را به هيچ وجه به مصلحت كشور نمي دانيم بايد تضعيف جايگاه مجلس را هم محكوم كنيم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : دهقان : هيئت رئيسه مجلس سوال از رئيس جمهور را به مصلحت نمي داند, ,