هم بندان! همرزمان! مواظب مدحي شماره 2 باشيم

پس لرزه هاي نفوذ عميق دستگاه امنيتي كشور در اپوزيسيون خارج نشين همچنان ادامه دارد.
در تازه ترين عكس العمل، حنيف مزروعي نسبت به وجود نفوذي هاي ديگر هشدار داده و دوستان خود را به دليل نداشتن شهامت رويارويي با واقعيت ها مورد سرزنش و هشدار قرار داده است.

ماجرا از جايي آغاز شد كه فردي در تماس با بي بي سي و صداي آمريكا مدعي شد وي سايت وزارت امور خارجه ايران را هك كرده است و منابع داخلي بلافاصله هويت فرد تماس گيرنده و ادعاي دروغ وي را فاش كردند اما اعلام كردند كه از طريق فني موفق به كشف هويت فرد مذكور- يعني حنيف مزروعي- شده اند، ولي برخي منابع تاكيد كرده اند كه اين موضوع براساس دلايل فني ثابت نشده و عامل انساني باعث لورفتن مزروعي شده است و سايت رجانيوز اين خبر را منتشر كرد.
در پي اين ماجرا، مزروعي كه احساس مي كرد وزارت اطلاعات بدجوري او را سركار گذاشته است طي يادداشتي در وبلاگ شخصي خود كه سايت هاي بالاترين و فيس بوك هم آن را پوشش داده اند نوشت؛ يكي از مسئولان جمهوري اسلامي گفته است شناسايي مزروعي از طريق نفوذي وزارت در بي بي سي و VOA صورت گرفته است، مزروعي در پايان يادداشت خود ضمن ملامت سرويس هاي اطلاعاتي غرب به خاطر بي توجهي نسبت به نفوذي هاي وزارت اطلاعات به درون اپوزيسيون مي نويسد:
«دوستان! هموطنان! همرزمان! ما هم بي شماريم، هم مي توانيم كوهها را جا به جا كنيم مشروط به اين كه هوشيار باشيم، نفوذ مدحي يك واقعيت بود. توجه كنيم و جدي باشيم تا در آينده با مدحي هاي ديگري مواجه نشويم»!
موضوع نفوذ به درون اپوزيسيون خارج نشين اين روزها به بحث اصلي و داغ ضدانقلاب بدل شده و همه منتظر ظهور مدحي شماره دو هستند و با حدس و گمان يكديگر را به نفوذي بودن متهم مي كنند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : هم بندان!, همرزمان!, مدحي شماره 2, اپوزيسيون خارج نشين, حنيف مزروعي, ,