سفرهای متعدد لاریجانی به اصفهان برای افتتاح پروژه‌های شهری!

 

در حالی که علی لاریجانی چندی پیش نیز برای افتتاح پروژه میدان عتیق اصفهان که توسط شهرداری این شهر عملیاتی شده و یکی از بزرگترین پروژه‌های شهرسازی اصفهان محسوب می‌شود به این شهر سفر کرده بود، امروز نیز عازم اصفهان شد و در بدو ورود به اصفهان یکی از اهداف سفر خود را افتتاح برخی پروژه‌های شهری برشمرد.


به گزارش رجانیوز، سفرهای متعدد لاریجانی به شهر اصفهان به دعوت شهرداری این شهر در حالی صورت می‌گیرد که برخی اعضای شورای شهر و شهرداری اصفهان از اصلی‌ترین اعضای شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین به شمار می‌رود.


در همین زمینه خبرگزاری مهر به نقل از علی لاریجانی در جمع خبرنگاران در فرودگاه اصفهان نوشت: با توجه به فرا رسیدن سالروز هفتم تیر، مراسم‌هایی به همین مناسبت در شهرستان‌های اردستان و فلاورجان برگزار می‌شود که به همراه همکاران در این مراسم شرکت می‌کنیم.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در مراسم بزرگداشت شهید حجت‌الاسلام طباطبایی‌نژاد و شهدای هفتم تیر در شهرستان اردستان شرکت می‌کند، افزود: فردا (سه‌شنبه ۷ خرداد) با حضور در شهرستان فلاورجان در مراسم یادواره ۲۷ سردار و ۱۳۰۰ شهید این استان شرکت می‌کنم.

وی اظهار داشت: حضور در مراسم بزرگداشت شهدای هفتم تیر در شهر اصفهان از جمله برنامه‌های سفر دو روزه به این استان است.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان این که در طول سفر دو روزه به استان اصفهان در مراسم افتتاح چندین طرح شهرداری این استان شرکت خواهیم کرد، ادامه داد: در طول این سفر در نشستی با حضور مسئولان این استان مسائل و مشکل‌های موجود در اصفهان را بررسی می‌کنیم.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : سفرهای متعدد لاریجانی به اصفهان برای افتتاح پروژه‌های شهری!, ,