خبری که از خبرگزاری «فارس» حذف شد

 

خبرگزاري فارس: همه كوران حوادث سال 88 كه مقام معظم رهبري تعبير "فتنه " را براي آن به‌كار بردند و خواستار اعلام موضع صريح خواص در اين خصوص شدند را به ياد دارند؛ اما هنوز هستند خواصي كه از آن فتنه سنگين با تعبير "كدورت " ياد مي‌كنند

به گزارش خبرنگار جامعه فارس، مراسم شكرانه حفظ سلامت مقام معظم رهبري در سوء‌قصد 6 تير سال 60، يكشنبه شب در مسجد ابوذر تهران برگزار شد و قاليباف؛ شهردار تهران، سخنران مراسمي بود كه براي سي‌امين سال پياپي در مسجد ابوذر منطقه فلاح تهران برگزار مي‌شد.

گذشته از موضوعات مختلفي كه قاليباف در سخنراني خود از آنها صحبت كرد و اينكه از "اخلاق " گفت كه اگر در مسائل اخلاقي عقب‌گرد داشته باشيم، به فلسفه نظام اسلامي دست پيدا نكرده‌ايم؛ اما موضوع خاصي كه بهانه نگارش اين مطلب شد اين بود كه شهردار تهران بخش عمده‌اي از سخنان خود را به بيان ويژگي‌هاي شخصيتي و مديريتي مقام معظم رهبري اختصاص داد و از ساده‌زيستي، تدبير و ويژگي‌هاي منحصر به‌فرد رهبري ايشان پس از رحلت امام(ره) وصف‌ها كرد.

قاليباف در بخشي از صحبت‌هاي خود، نيم‌نگاهي هم به حوادث سال 88 داشت و پشت سر گذاشتن حوادث اين سال را به مدد رهبري هوشمندانه و با‌درايت مقام معظم رهبري دانست؛ اما واژه‌اي كه شهردار در انتها براي حوادث آن سال به‌كار برد، واژه جالبي بود. جمله قريب به مضمون قاليباف چنين بود: «مقام معظم رهبري در بزنگاه سال87 و 88 با درايت خود باعث رفع "كدورت‌ "ي كه پيش آمده بود، شدند.»

با رسيدن سخنان قاليباف به اينجا، ناخودآگاه ذهن‌ها به فضاي غبارآلود و سنگين فتنه سال 88 رفت و اينكه شخص مقام معظم رهبري براي اغتشاشات و حوادث بعد از انتخابات 88 براي اولين بار واژه "فتنه " را به‌كار بردند و حالا از زبان شهردار مي‌شنيديم كه اين حوادث "كدورتي " بود كه با تدبير مقام معظم رهبري برطرف شد.

همين علامت‌هاي سؤال بود كه بعد از اتمام سخنان آقاي شهردار و با وجود ازدحام جمعيت، ما را به سمت شهردار كشاند؛ در هزارتوي ازدحام جمعيت و هل دادن‌هاي محافظان، شهردار را خطاب قرار دادم؛ با متوجه شدن شهردار، سؤال كردم: «جناب آقاي قاليباف! به نظر شما تمام حوادث سال 88 تنها در حد يك "كدورت " بود؟! آيا مقام معظم رهبري كه امشب اين قدر در وصف مقام، درايت و تدبير ايشان گفتيد، بارها بر "فتنه " بودن حوادث 88 تأكيد نكردند و آيا مقام معظم رهبري به كرات از خواص نخواستند كه سكوت نكنند و موضع خود را درباره فتنه 88 اعلام كنند؛ اما چرا شما از به كار بردن واژه "فتنه " ابا داريد؟»

اما پاسخ شهردار هم شنيدني بود «اگر شما بخواهيد، به‌صورت اختصاصي من اين مسائل را برايتان توضيح مي‌دهم.»

در ادامه، اين محافظان قاليباف بودند كه با هجمه خود چندين متر، ازدحام جمعيت را به عقب راندند؛ در جلوي در خروجي مسجد ابوذر، مجددا در مقابل شهردار تهران قرار گرفتيم و گفتيم: آقاي قاليباف! من جواب سؤالاتم را نگرفتم؛ قاليباف اين بار اسمم را سؤال و اشاره‌اي هم به يكي از همراهان خود كرد كه «اسم اين آقا را يادداشت كنيد تا فردا به دفترم بيايد.»

باز هم هجمه اطرافيان او بود و علامت‌هاي سؤالي كه بي‌جواب ماند...

فرداي آن روز پيگيري ما براي ديدار با آقاي شهردار و شنيدن پاسخ سئوالمان بي نتيجه ماند. همه ابراز تعجب مي ‌كردند كه مگر ممكن است آقاي شهردار به يك خبرنگار،‌ به اين راحتي وقت اختصاصي مصاحبه بدهد؟...


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : خبری که از خبرگزاری «فارس» حذف شد, حوادث سال 88, قاليباف, ,