يك عضو نزديك به جريان فتنه: ما بايد بياييم وگرنه 50 درصد مشاركت انتخاباتي مردم كم مي‌شود

 

دبیر كل انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها گفت : با عدم حضور اصلاح طلبان در انتخابات آینده نه تنها استقبال مناسبی از انتخابات نخواهد شد بلكه یك رقابت درون گروهی دامن اصولگرایی را خواهد گرفت.

علی محمد حاضری در گفت وگو با ایلنا با تاكید بر نیاز فضای رقابتی در انتخابات آینده عنوان كرد: اصل و نیاز دیگر سلامت و شفافیت انتخابات آینده است كه از مهم ترین مطالبات اصلاح طلبان به شمار می آید.

وي البته توضيح نداده كه آيا حاضر است فتنه 88، سران و عوامل آن‌ها را به‌طور كامل محكوم كند يا نه و آيا طيف مورد تمايل او آيا در صورت شكست باز هم فتنه جديدي ترتيب خواهند داد؟

وی ادامه داد: درانتخابات چند سال گذشته اصلاح طلبان بر عدم دخالت دولت در انتخابات تاكید داشتند و خواستار تضمین سلامت انتخابات شدند اما امروز شاهد این هستیم كه اصولگرایان در صحبتهای خود از مطالباتی حرف می زنند كه مدتهای زیادی است خواسته طیف اصلاح طلب بوده است.

وی با اشاره به مشروط بودن حضور اصلاح طلبان درانتخابات آینده! با ارائه يك آمار جالب گفت: بر اساس آمارها اصلاح طلبان حداقل 50 درصد آمارهای انتخاباتی را به خود اختصاص می دهند(!) و حضورشان در انتخابات موجب شور انتخاباتی در مردم شده و انتخابات از استقبال بیشتری برخوردار خواهد شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : جريان فتنه, 50 درصد مشاركت, انتخابات مردمي, علی محمد حاضری, دبیر كل انجمن اسلامی مدرسین, ,