جزئیات جدیدی از جنایات فرقه رجوی

 

دو عضو گروهک منافقین که موفق شده اند از اردوگاه مخوف عراق جدید(اشرف) فرار کنند، روز گذشته در یک کنفرانس خبری در بغداد جزئیات بیشتری از جنایات عناصر اصلی فرقه تروریستی رجوی را افشا کردند

به گزارش مهر به نقل از العالم، "زهرا میرباقری " یکی از این افراد که عضو شورای فرماندهی اردوگاه اشرف و همچنین از اعضای اصلی  گروهک منافقین بوده است ، در این کنفرانس مطبوعاتی گفت : بارها برای جدا شدن از سازمان (گروهک منافقین) اقدام کردم و در پایان با همکاری نیروهای عراقی توانستم فرار کنم و به آزادی دست یابم.
 
وی سپس با صدایی بغض آلود افزود : آنها بعد از آنکه از تلاش من برای جدایی مطلع شدند مرا شکنجه جسمی کردند و همین مسئله سبب بیماری شدید من شد به طوری که تا مدتها قادر به ایستادن یا نشستن به مدت طولانی نبودم.
 
میرباقری گفت : از سازمانهای بین المللی و حقوق بشری می خواهم مرا برای درمان به یکی از کشورهای اروپایی منتقل کنند.
 
" بار اسکندر" دیگر عضو فراری منافقین نیز در این کنفرانس مطبوعاتی گفت : با پیوستن به سازمان (گروهک منافقین) گرفتار شدم. در واقع سازمان، عواملی دارد که در کمین مهاجران غیرقانونی می نشینند.
 
وی افزود: من در ترکیه بودم که آنها با وعده حل مشکلاتم از من خواستند به اردوگاه اشرف بروم. اما آنها با این کار در واقع مهاجران غیرقانونی را می ربایند.
 
تسهیلات دولت عراق برای اخراج منافقین 
 
سخنگوی وزارت دفاع عراق فاش کرد این کشور برای تسهیل خروج اعضای گروهک تروریستی منافقین از اردوگاه اشرف و رفتن به کشورهای دیگر کمکهایی در اختیار آنان می گذارد. 
 
"محمد العسکری" گفت : دولت عراق همه تلاش خود را به کار گرفته است تا زمینه دستیابی ساکنان اردوگاه اشرف (منافقین) به مدارک لازم برای سفر به کشورهای دیگر را فراهم کند.
 
العسکری که در حضور نمایندگان سازمان ملل متحد و سازمان حقوق بشر سخن می گفت، خاطر نشان کرد : دولت عراق با دقت زیاد با سازمانهای بین المللی همکاری می کند تا به این افراد (منافقین)، آزادی انتخاب سفر به خارج از عراق داده شود.
 
وی گفت : تاکنون 58 نفر از اعضای گروهک منافقین شامل زنان و مردان از اردوگاه اشرف گریخته و به نیروهای عراقی پناهنده شده و انتقال به مکانی دیگر تا زمان کامل شدن تدابیر سفر به خارج از عراق را خواستار شده اند.
 
العسکری افزود : اعضای باقی مانده در اردوگاه اشرف، به زور تهدید فرماندهان اردوگاه در آنجا مانده اند.
 
دولت عراق خواهان اخراج گروهک تروریستی منافقین ازعراق تا آخر سال جاری و همزمان با خروج نیروهای اشغالگر آمریکا از این کشور شده است.
 
در جمع حاضران در این کنفرانس مطبوعاتی چهار نفر از اعضای سابق گروهک منافقین حضور داشتند که موفق شده اند از اردوگاه فرار کنند.
 
خاطر نشان می شود گروهک تروریستی منافقین پیشتر در موضعی فریبکارانه و در تلاش برای مظلوم نمایی مدعی شده بود ارتش عراق مرتکب جنایت شده و 31 نفر از اعضایش را کشته و بیش از 300 نفر را زخمی کرده است؛ این در حالی است که ارتش عراق با هدف اعمال حاکمیت دولت بر تمام کشور بر اساس قانون اساسی وارد اردوگاه اشرف شده بود که با اقدامات خشونت آمیز اعضای گروهک تروریستی منافقین روبرو شد .
 
اقدامات خشونت آمیز منافقین در اردوگاه اشرف (عراق جدید) و درگیری آنها با نیروهای عراقی، این گروهک تروریستی را به ادامه سیاست جوسازی علیه دولت منتخب مالکی با هدف تحریک افکار عمومی جهان و جلوگیری از اخراج آنها بر اساس قانون اساسی عراق واداشت.
 
گروهک منافقین به این طریق و با مظلوم نمایی سعی دارد افکار عمومی جامعه جهانی را با خود و علیه دولت عراق همراه کند؛ این گروهک با تکیه بر حمایتهای گسترده غربی ها از جمله آمریکا و اخیرا حمایت اتحادیه عرب تلاش می کند همچنان حاکمیت و استقلال عراق را به چالش بکشاند.
 
دولت عراق پرونده امنیتی اردوگاه عراق جدید(اشرف) را اوایل سال 2009 از نظامیان آمریکایی تحویل گرفت و نیروی امنیتی ویژه ای برای حمایت از این اردوگاه تشکیل داد؛ حدود 3466 عضو گروهک منافقین در این اردوگاه به سر می برند.
 
دولت عراق اخیرا برای خروج اعضای این گروهک تروریستی از خاک این کشور تا پایان سال جاری میلادی ضرب الاجل تعیین کرد.
 
اردوگاه اشرف دراستان دیاله عراق حدود 3500 نفر از اعضای گروهک تروریستی منافقین را در خود جای داده است. گروهک تروریستی منافقین از دهه هشتاد پادگان نظامی اشرف دراستان دیاله (57 کیلومتری شمال شرق بغداد ) را به عنوان مقر خود برگزید.
 
گروهک تروریستی منافقین علاوه بر اقدامات تروریستی علیه ملت ایران در همکاری با رژیم دیکتاتوری بعث و القاعده جنایتهای فراوانی نیز علیه ملت عراق مرتکب شد. 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : جزئیات جدیدی از جنایات فرقه رجوی, سازمان مجاهدین, منافقین, ,