مشايي و بقايي نبايد براي دفاع از خود پشت دولت پنهان شوند

 

نماينده رباط‌كريم گفت: بقايي و مشايي با نوشتن تكذيبه و شكايت مي‌خواهند فرافكني كنند و با اين اقدامات پرونده‌شان را به حاشيه ببرند
 

نماينده رباط‌كريم گفت: بقايي و مشايي با نوشتن تكذيبه و شكايت مي‌خواهند فرافكني كنند و با اين اقدامات پرونده‌شان را به حاشيه ببرند.
حسن نوروزي در خصوص شكايتش از مشايي و بقايي اظهار داشت: من مدارك و اسنادم را كه نزديك به صد صفحه بود به كميسيون اصل نود تحويل دادم و وقتي ماجراي شكايت من جدي شد آقايان به ياد تكذيبيه و فرافكني افتادند و ماجرا بر سر مسائل كوچك نيز نيست و پرونده‌هاي كلاني در كار است.
نوروزي با طرح اين سوال كه قبل از اينكه مداركم را ارائه دهم چرا اين دو نفر حرفي نمي‌زدند, خاطرنشان كرد: اگر اين دو نفر خود را بي‌گناه مي‌دانند, چه لزومي داشت, قبل از اينكه كميسيون اصل نود مدارك را بررسي كند, تكذيبيه بدهند و با تكذيبيه از خود دفاع كنند.

وي گفت: بايد صبر مي‌كردند كه كميسيون اصل نود ، اسناد را بررسي كند و اگر اسناد مورد تاييد كمسيون اصل نود قرار گرفت سپس از خود دفاع مي‌كردند و اگرنه آن وقت بنده مقصر بودم و آنها راه‌كار ديگري درپيش مي‌گرفتند. بنابراين اين دو نفر قصد فرافكني و به حاشيه بردن پرونده شكايت را داشتند.
وي افزود: اما من با هيچ حاشيه‌سازي از شكايتم نمي‌گذرم و آنقدر مدارك و اسنادم محكمه پسند است كه آنها را به كميسيون اصل نود ارائه كرده‌ام.
اين عضو كميسيون انرژي همچنين افزود: وقتي مدارك را تحويل دادم آقايان برانگيخته شدند و الان مشغول دست و پا زدن زدن هستند اما از آنجايي كه كميسيون اصل نود موظف است هر شكايتي را در اين كميسيون بررسي كند شكايت من را هم بررسي خواهد كرد و من بسيار به آينده اين پرونده خوش‌بينم(البته كميسيون اصل نود نيز بايد بررسي‌هاي لازم را انجام دهد) چراكه خدا جاي حق نشسته است.

اين نماينده اصولگراي با تاكيد براينكه اين دو نفر را از دولت جدا مي‌دانم و شكايت من هيچ ربطي به دولت ندارد‏, ادامه داد: اين دو نفر اگرچه اكنون در دولت مشغول فعاليت هستند اما به اعتقاد من اين دو جدا از دولت هستند. مشايي و بقايي هم نبايد براي دفاع از خود و شخصيت‌شان از دولت مايه گذارند و پشت دولت پنهان شوند.

نوروزي گفت: يكي از دغدغه‌هاي من اين است كه اين دو, دولت را در كمند خود قرار داده‌اند. يعني اتهامات خود را با پنهان شدن در پشت دولت و فرافكني و همان اندك خدمات خود را جدا از دولت اعلام مي‌كنند.

 

کد خبر:94771 -


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : مشايي و بقايي نبايد براي دفاع از خود پشت دولت پنهان شوند, نماينده رباط‌كريم, حسن نوروزي, كميسيون اصل نود, ,