انتقاد شدید شجونی از خوش و بش با خاتمی

 

عضو شوراي مركزي جامعه روحانيت مبارز با انتقاد از مصباحي مقدم، غفوري‌فرد و وزيرامورخارجه به دليل مصافحه با يكي از سران داخلي فتنه، گفت: كساني كه با خاتمي خوش‌وبش كردند دغدغه ‌انقلاب، ندارند

 

به گزارش رجانیوز، حجت‌الاسلام جعفر شجوني عضو شوراي مركزي جامعه روحانيت مبارز در گفت‌وگو با فارس، با بيان اينكه خاتمي جز سران داخلي فتنه است و بايد در دادگاه محاكمه شود، گفت: متاسفانه در مراسم ختم آقاي صدوقي، خاتمي با گستاخي شركت كرده و برخي افراد از جمله مصباحي مقدم، غفوري فرد و وزير خارجه دولت با او خوش‌بش كردند كه اين كار پشت كردن به اصولگرايي و مردم محسوب مي‌شود.

خاتمي پاسخگوي ديدارش با "سوروس" صهيونيست باشد

وي با بيان اينكه خاتمي در فتنه 88 نقش محوري را ايفا مي‌كرد، افزود: آقاي خاتمي بايد در دادگاه محاكمه شود و نسبت به ديداهاي محرمانه خود با جرج سورس صهيونيست به مردم پاسخ بدهند اما متاسفانه برخي‌ها كه دغدغه انقلاب و اسلام را ندارد از خاتمي استقبال مي‌كنند و در مراسم ختم با او خوش‌وبش مي‌كنند.

نماينده اولين دوره مجلس شوراي اسلامي گفت: اصولگرايان بايد در مراسم ختم آيت‌الله صدوقي به خاتمي بي‌محلي مي‌كردند چرا كه خوش‌‌وبش و مصاحفه با خاتمي اهانت به مردم است.

عضو شوراي مركزي جامعه روحانيت مبارز گفت كه وظيفه مي‌داند در جلسه شوراي مركزي جامعه روحانيت به مصباحي مقدم عضو ديگر اين جامعه نسبت به خوش‌وبش با خاتمي تذكر بدهد.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : انتقاد شدید شجونی از خوش و بش با خاتمی, ,