سیدحسن مصطفوي به یاد وصیت‌نامه امام افتاد

 

به گزارش رجانیوز، نوه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران که سال 88 و به دنبال پخش مستند "شاخص" که به بازخوانی سیره امام خمینی(ره) می‌پرداخت، نامه‌ای انتقادی به رئیس رسانه ملی نوست و از پخش سخنان امام انتقاد کرد، روز گذشته در واکنش به اظهارات فرمانده پاسداران انقلاب اسلامی درباره نحوه برخورد با کسانی که قصد براندازی نظام را داشتند، مطلبی از وصیتنامه امام را در صفحه فیس بوک شخصی خود منتشر کرد.

سیدحسن خمینی در این مطلب، سرلشگر جعفری را به دخالت در عرصه سیاسی ایران متهم کرده است.

این مطلب درحالی از سوی حجت‌الاسلام خمینی بیان شده که سرلشگر جعفری در سخنان خود، به بررسی ماهیت جریانات فعال در فتنه 88 پرداخته بود و با اشاره به همراهی برخی از طیف‌های سیاسی نظیر اصلاحات با آشوبگران، خواستار درنظر گرفتن این مسائل در تایید صلاحیت افراد برای انتخابات مجلس نهم شده بود.

همچنین روز گذشته، آیت‌الله آملی لاریجانی در سخنانی گفت: به لحاظ مسئولیتی که در قانون اساسی بر عهده سپاه پاسداران نهاده شده، این نهاد فقط یک نیروی نظامی نیست و جنجالی که برخی در دوران اصلاحات مطرح کردند که اینها نیروهای نظامی صرف هستند، بر خلاف قانون اساسی است. تعابیری که در قانون اساسی برای پاسداران انقلاب اسلامی آمده، تعابیری است که در آن، دفاع از اسلام و مکتب اسلام هم هست و این یک مبنای بسیار مهم در عملکرد سپاه است.

گفتنی است عزت‌الله ضرغامی پس از انتشار نامه انتقادی سیدحسن خمینی از پخش سخنان امام خمینی(ره) در رسانه ملی، خطاب به او نوشت: ای کاش همانگونه که به حکم وظیفه فرزندی امام ، اعتراض جدی به اقدامات صدا و سیما دارید همینطور هم نسبت به حوادث 8 ماه گذشته و جفائی که دشمنان انقلاب و اسلام به اساس نظام جمهوری اسلامی و میراث گرانبهای امام کردند بیانیه می‌دادید و آن اقدامات شرم‌آور را نیز محکوم می‌کردید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : سیدحسن مصطفوي, وصیت‌نامه امام, شاخص, فیس بوک, فتنه88, ,