سوء استفاده ضد انقلاب از روابط عاطفی مادرانه
دروغ‌های بزرگ‌تر که نگرفت، این را هم می‌گوییم که فقط تب ماجرا نخوابد
 

 

انتشار یک مصاحبه از مادر زهرا رهنورد و عکس او وهمسر پیرش در یکی از سایت‌های جریان فتنه مقدمه سناریویی بود که از امروز کلید خورده اما به‌نظر می‌رسد به‌دلیل دروغ از آب درآمدن ادعاهای بزرگ‌تر قبلی رسانه‌های این جریان در مورد وضعیت حصر خانگی موسوی و کروبی، خود منتشر کنندگان این خبر نیز امیدی به تأثیر آن ندارند و هدف از انتشار آن صرفاً فروکش نکردن تب ضعیف ماجرا است.

به گزارش رجانیوز، سایت کلمه هفته گذشته مصاحبه‌ای را با مادر رهنورد منتشر کرد که اگرچه در این مصاحبه نکته جدیدی در مورد وضعیت موسوی و همسرش بیان نشده بود اما مصاحبه‌کننده تلاش کرده بود بر روابط عاطفی مادر و دختر مانور دهد، به‌عنوان نمونه وقتی که مادر رهنورد به تغییر رنگ صورت دخترش اشاره اما تأکید کرده بود که وی نکته‌ای در مورد وضعیت نامناسب خود نگفته است، مصاحبه‌کننده این موضوع را ادامه داده بود تا بر مبنای آن سناریوی رسانه‌ای تولید کند.

در این زمینه روز گذشته نیز اردشیر امیرارجمند از اعضای گروهک تروریستی منافقین که اکنون در پاریس زندگی می‌کند و از او به‌عنوان مشاور و سخنگوی موسوی یاد می‌شد اما پس از افتضاح 22 خرداد و شکست سنگین ایده "راهپیمایی سکوت" سعی می‌کرد کمتر آفتابی شود، در مصاحبه با چند سایت ضدانقلاب مدعی شد که "جان موسوی و رهنورد در خطر است!"

امیرارجمند همچنین بدون اشاره به دیدارهای خانواده موسوی و کروبی با آنان، مدعی وخامت اضواع جسمی و روحی آنان شده و گفت: مسئوليت بسيار جدی و سنگينی برای مقام‌های قضايی ايران و تمام آنهايی که در اين وضعيت غيرقانونی دست داشته‌اند، به دنبال دارد و بايد نسبت به وضعيت آقای موسوی و خانم رهنورد هشدار داد، چرا که اين موضوع، مايه دل‌مشغولی و نگرانی شديد مردم ايران و همه فعالان جنبش سبز است و همچنين حساسيت زيادی را در جامعه بين‌المللی بر می‌انگيزد.

این اظهارات در حالی از سوی مشاور موسوی بیان شده که این سناریو پیش از این در مورد مهدی کروبی از سوی مجتبی واحدی در لندن هم پیاده شده و شکست خورده بود.

واحدی هم که مانند امیرارجمند علاقه زیادی به مطرح کردن خود در شرایط قحط الرجال به‌عنوان سخنگوی جریان فتنه و شورای راه سبز دارد، پس از حوادث 25 بهمن سال گذشته و قطع ارتباطات موسوی و کروبی، مدعی شد که ماموران امنیتی ایران، کروبی را به زندان حشمتیه منتقل کرده‌اند. وی با طرح این ادعای کذب، برای روز یک اسفند درخواست تجمع داد.

همچنین پس از آن، ادعای خاموش بودن چراغ‌های خانه کروبی مطرح شد اما پس از آنکه هیچ اتفاق و واکنش خاصی در پی این دروغ‌سازی‌ها رخ نداد، یکی از پسران کروبی چندی بعد اعلام کرد که شیشه‌های منزل با پارچه‌های ضخیم پوشانده شده بود، بنابراین، تصور می‌کردیم که پدر و مادرمان در منزل نیستند. وی همچنین اعلام کرد که مادرش برای یافتن خانه‌ی جدید از منزل خارج می‌شود و آزادانه تردد می‌کند.

از سوی دیگر، اگرچه رسیدگی مناسب به وضعیت سران فتنه و ادامه زندگی عادی آنان نشانه توجه مسئولان ارشد کشور به رعایت مناسبات اخلاقی و اسلامی است و بار دیگر مهر باطلی بر ادعاهای غرب مبنی بر بدرفتاری با مجرمان و متهمان در ایران است اما هنوز جای سوال برای افکار عمومی وجود دارد که علت محاکمه نکردن این افراد و رسیدگی به جنایات آنان در دو سال گذشته علیه مردم ایران جیست؟

بررسی اتهامات و جرائم این افراد که اکنون درحال زندگی عادی در کنار سایر مردم هستند، مساله‌ای بود که در راهپیمایی 9 دی و پس از هتک حرمت عاشورا از سوی مردم مطالبه شد اما تاکنون پاسخ مناسبی از سوی دستگاه قضایی دریافت نکرده است؛ موضوعی که می‌تواند زمینه‌ساز جری تر شدن ضد انقلاب و افزایش زمینه‌های هجمه علیه ایران و مردم کشورمان باشد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : سوء استفاده ضد انقلاب, روابط عاطفی مادرانه, مادر زهرا رهنورد, سایت‌های جریان فتنه, حصر خانگی موسوی و کروبی, سایت کلمه, مشاور و سخنگوی موسوی, اردشیر امیرارجمند, راهپیمایی سکوت, ,