سردار جواني:


دشمنان خارجي و داخلي به دنبال تخريب چهره سپاه مي باشند
سپاه نیوز: معاون سياسي سپاه پاسداران در جمع كاركنان سپاه قمر بني هاشم(ع) گفت: امروز دشمنان داخلي و خارجي با همه امكانات به دنبال تخريب چهره سپاه مي‌باشند.
به گزارش سپاه نیوز؛ سردار سرتيپ دوم پاسدار يدالله جواني، معاون سياسي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي گفت: امروز استكبار جهاني بيشترين سرمايه گذاري به لحاظ زماني را براي تخريب سپاه قرار داده است چرا كه سپاه در پيشبرد انقلاب اسلامي نقش اساسي داشته است و به همين دليل كساني كه با انقلاب و آرمان هاي امام(ره) مخالفند به دنبال ضربه زدن به ستون هاي اصلي نظام هستند.
وي به سخنان مقام معظم رهبري در روز پاسدار اشاره كرد و گفت: پاسداران با الگوگيري از سرور سالار آزادگان امام حسين(ع) با تمام وجود از انقلاب اسلامي، دستاوردها و هويت نظام اسلامي دفاع خواهند كرد.
سردار جواني با اشاره به جنگ نرم دشمنان گفت: امروز بيش از هر زمان ديگر بايد به دنبال شناخت دشمن و اهداف آنها باشيم چون دشمن خارجي با توجه به ضعف در عمليات نظامي عليه ايران تما مي بنيه و قواي خود را جهت پشتيباني از جريانات مخا لف، معاند و تضعيف جريانات موافق نظام قرار داده است.
وی يادآور شد: امروز سپاه همچون گذشته تحت فرماندهي فرمانده معظم كل قوا آماده دفاع از نظام مي باشد و می تواند در راستاي پيشبرد اهداف عاليه انقلاب اسلامي نيز پيشرفت نمايد.
وي در ادامه با بيان گوشه اي از حوادث 32 سال گذشته انقلاب گفت: اگر بخوبي اين حوادث را بررسي كنيم خواهيم فهميد كه هر كدام از آنها به تنهايي مي توانست يك نظام را از پاي در آورد ولي به لطف خدا و رهبريهاي پيامبر گونه حضرت امام خميني (ره)و معظم رهبري و هوشياري ملت دشمنان نتوانستند به اهداف خود دست يابند .
سردار جواني در پایان به تشريح بيداري اسلامي در منطقه پرداخت و يادآور شد: امروز يك بيداري اسلامي در منطقه شاهد هستيم كه در حال گسترش در سطح جهان مي باشد و منشا اين تحول و بيداري ايران اسلامي است.
انتهای خبر/05
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : سردار جواني, دشمنان خارجي وداخلی, تخريب چهره سپاه, ,