مسئول بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت سپاه کشور:


سپاه برای صیانت از انقلاب در برابر تهدیدات به وجود آمده است
سپاه نیوز: مسئول بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کشور گفت: سپاه مولود انقلاب اسلامی و همزاد نظام مقدس جمهوری اسلامی است که برای صیانت و پاسداری از اسلام و انقلاب اسلامی در برابر تهدیدات دشمن به وجود آمده است.
به گزارش سپاه نیوز؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار احمد کریمی افزود: عضویت و مسئولیت در سپاه یک موهبت الهی است و پاسداران سپاه پیوسته درمیدان معنویت وجهاد پیشرو بوده اند.
سردار کریمی بااشاره به حماسه و ایثار نسل اول جهاد و شهادت سپاه،خاطر نشان ساخت: بازنشستگان سپاه در حقیقت ذخیره های الهی محسوب می شوند و گنجینه های مدیریتی، فرهنگی، عقیدتی و فرماندهی بخصوص در عرصه های نیروی الهی بسیج به شمار می روند.
وی با اشاره به اهداف و ساختار بسیج پیشکسوتان و جهاد و شهادت سپاه، گفت: اعضای این بسیج راپیشکسوتان وبازنشستگان سپاه تشکیل می دهند و اهداف این نهاد، حفظ کرامت بازنشستگان نهاد مقدس سپاه و جذب و بهره گیری از مدیریت، اطلاعات، خلاقیت و تجارب آنان در راستای پاسداری از انقلاب اسلامی و خدمت به نظام مقدس است.
سردار کریمی اظهار داشت: بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت با طراحی برنامه های متنوع و کلان در عرصه های فرهنگی،اجتماعی،مدیریتی،اردویی، رفاهی و...برای پویایی اعضای خود بسترسازی می نماید.
انتهای خبر/05

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : مسئول بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت سپاه کشور, سپاه, صیانت از انقلاب, تهدیدات, ,