ادامه پاسكاري رسانه‌هاي فتنه و مردودين عليه جبهه پايداري
روزنامه حامي قاليباف خواب توهين به آيت‌الله مهدوي‌كني را ديد!
 

 

روزنامه تهران امروز از سري رسانه‌هاي پرشمار نزديك به شهردار تهران كه حمله به جبهه پايداري را جزو وظايف روزانه خود تعريف كرده است، امروز در صفحه يك خود با انتخاب تيتر "هجمه به آيت‌الله مهدوي‌كني" خواب توهين به دبيركل جامعه روحانيت را ديد.

به گزارش رجانيوز، اين روزنامه با انتشار مصاحبه‌هاي روز گذشته ستار هدايتخواه و علي محمد بزرگواري از نمايندگان مجلس شوراي اسلامي و اعضاي جبهه پايداري ادعا كرده است كه آن‌ها به آيت‌الله مهدوي‌كني توهين و هجمه كرده‌اند.

اين ادعا در حالي است كه اين دو نماينده صرفاً مواردي از انتقادهاي موجود به سازوكار 7+8 را بيان كرده و در شرايطي كه برخي گروه‌ها به‌دنبال بستن فضا و مطرح كردن اين سازوكار معيوب به‌عنوان وحي منزل هستند، بخشي از انتقادها را عنوان كرده‌اند.

نكته جالب اينكه اين گفت‌وگوها را سايت متمايل به فتنه ايلنا منتشر كرده بود كه در طي هفته‌هاي اخير در يك پروژه مشترك با سايت‌ها و روزنامه‌هاي نزديك به برخي از مردودين فتنه 88 عليه جبهه پايداري وارد عمل شده است.

ايلنا در پروژه‌اي كه از روز گذشته كليد زده، علاوه بر ادامه دادن فاز تخريب جبهه پايداري با چهره‌هاي تخريب‌گر تكراري مانند محسن يحيوي، فاز جديدي نيز طراحي كرده كه بر مبناي آن با برخي از اعضاي جبهه پايداري، سخنان آيت‌الله مهدوي‌كني را مبني بر اينكه "اهل شرط و شروط نيستم و اين موارد را نمي‌پذيرم" به بحث مي‌گذارد تا در صورت بيان انتقادهاي ولو منطقي، در ادامه پروژه ساير رسانه‌هاي اين حلقه مأمور به تيتر زدن و طرح ادعاي "هجمه" و "توهين" شوند.

ادامه پاسكاري اين رسانه‌ها عليه جبهه پايداري براي حفظ ساز و كار 8+7 در حالي است كه تاكنون به ابهام‌هاي جبهه پايداري كه به صورت مكتوب نيز در اختيار دبيركل جامعه روحانيت و رئيس جامعه مدرسين قرار داده شد و در جلسه نمايندگان جبهه پايداري و گروه هفت نفره داوري و نظارت اصولگرايان نيز همين نامه‌ها قرائت شد، داده نشده است و به‌نظر مي‌رسد اين فضاسازي‌ها با هدف فرافكني در قبال همان ابهام‌ها صورت مي‌گيرد.

در آن نامه با يادآوري بيانات رهبر انقلاب مبني بر رعايت احترام انتخابات و دخالت نكردن قوا در امر انتخابات، و همچنين پرهيز نمايندگان از نزديك شدن به كانون‌هاي قدرت و ثروت در زمينه حضور نمايندگان آقايان لاريجاني و قاليباف در كميته وحدت اصولگرايان طرح ابهام و انتقاد شده بود.

همچنين با اشاره به عملكرد اين دو شخصيت در جريان فتنه 88 و همچنين خارج از چارچوب 6+5 عمل كردن در جريان انتخابات مجلس نهم نسبت به سهم دادن ويژه به آن‌ها خارج از چارچوب احزاب و جريان‌هاي اصولگرا اعتراض شده بود.

در ادامه عيناً متن مصاحبه‎هاي ايلنا با هدايت‌خواه و بزرگواري كه با سؤال سفارشي "نظر شما پيرامون سخنان اخير آيت الله مهدوي كني كه به صراحت گفته‌اند شروط جبهه پايداري را نمي‌پذيرند، چيست؟" انجام شده، منتشر مي‌شود:

يك عضو جبهه پايداري انقلاب اسلامي‌ نسبت به سخنان اخير آيت الله مهدوي كني كه گفته بود شروط جبهه پايداري را نمي‌پذيريم واكنش نشان داد و گفت: جبهه پايداري پيشنهادات خود را ارايه كرده است، حال اينكه بزرگان بپذيرند يا نپذيرند قطعا در مورد مسووليت بعدي اش و نتايج و پيامدهايي كه خواهد داشت، خودشان پاسخگو خواهند بود.

ستار هدايتخواه نماينده مجلس شوراي اسلامي ‌و از اعضاي جبهه پايداري در گفت وگو با خبرنگار پارلماني ايلنا، در مورد سخنان آيت الله مهدوي كني مبني بر نپذيرفتن شروط جبهه پايداري، اظهارداشت: پيشنهاد جبهه پايداري به نفع جريان اصولگراست.

وي در مورد دلايل سخن خود گفت: دليل اين كه جبهه پايداري چنين پيشنهادي را داده، اين است كه اولا حضور نماينده اشخاص در جبهه متحد اصولگرايي هيچ توجيه منطقي ندارد؛ چون اگر بگوييم رييس مجلس است، رييس دولت و رييس قوه قضاييه هم بايد نماينده‌اي داشته باشند و اگر بگوييم ايشان داراي پايگاه اجتماعي است كساني ديگري هم هستند كه پايگاه اجتماعي اشان از اين فرد قوي تر است و همين طور اينكه شهردار يك شهر بيايد نماينده داشته باشد و براي كل كشور تصميم گيري كند از لحاظ افكار عمومي‌ قابل قبول نيست.

اين عضو جبهه پايداري انقلاب اسلامي، ‌اضافه كرد: جريان اصولگرا هم بايد به گونه‌اي حركت كند كه افكار عمومي‌ را قانع كند.

وي تصريح كرد:يكي ديگر از دلايل اصرار جبهه پايداري بركنار گذاشته شدن نمايندگان آقايان لاريجاني و قاليباف از جبهه متحد اصولگرايي اين است كه اينها پايگاه اجتماعي ندارند، چرا كه در حال حاضر قشر عظيمي ‌از نيروهاي ولايي اصولگرا و به تعبير مقام معظم رهبري اين رويش‌هاي جديد اصولگرا و ولايي نسبت به حضور اين افراد در جبهه متحد اصولگرايي ايراد و اشكال دارند.

هدايتخواه افزود: اين جوانان حزب اللهي و ولايي اصولگرا، خيلي از كساني را كه در حال حاضر در كميته 8+7 تصميم گير هستند، به جز جامعتين و آنهايي كه مرزي الطرفين هستند و فقط داوري مي‌كنند را نماينده خودشان نمي‌دانند و به همين جهت است كه جبهه پايداري براي اين كه جريان اصولگرا بتواند پايگاه عظيم تري در ميان مردم و به ويژه جوانان كسب كند و آراي بالاتري داشته باشد اين پيشنهادات را داده است.

 

يك عضو جبهه پايداري انقلاب اسلامي ‌در واكنش به سخنان اخير آيت الله مهدوي كني مبني بر اينكه شروط جبهه پايداري را نمي‌پذيريم، اظهارداشت: آيت الله مهدوي كني خودش هم ادعا ندارد معصوم و بي‌گناه است؛ او هم يك بشر است از اين رو 4 الي 5 نفر از پيشكسوتان اصولگرا كه بروند پيش ايشان و درباره جبهه پايداري خلاف واقع و طور ديگري حرف بزنند، شايد سبب شود كه ايشان ما را در جبهه پايداري به عنوان يك جريان افراطي و تندرو حساب كنند.

حجت الاسلام والمسلمين سيد محمد علي بزرگواري نماينده مجلس شوراي اسلامي ‌و از اعضاي جبهه پايداري در گفت‌و گو با خبرنگار ايلنا، در پاسخ به اين سوال كه نظر شما پيرامون سخنان اخير آيت الله مهدوي كني كه به صراحت گفته‌اند شروط جبهه پايداري را نمي‌پذيرند، چيست؟ اظهار داشت: آيت الله مهدوي كني بايد نقش پدري خود را در وحدت اصولگرايان عمل كند و ما خواهان همين هستيم يعني مي‌گوييم در حال حاضر آيت الله مهدوي كني در جايگاهي قرار گرفته‌اند كه بايد به گونه‌اي رفتار كنند كه حتي اصلاح طلباني كه خط قرمزها را رعايت مي‌كنند و اصول انقلاب را قبول دارند آنها را در بر بگيرند، نه اينكه حتي بيايند جبهه پايداري را كه همه بچه بسيجي‌ها و حزب اللهي و مسجدي‌ها و هياتي‌ها در آن هستند به عنوان يك جبهه افراطي معرفي كنند.

وي افزود: ما خواهش داريم از اين پيشكسوت‌ها و ريش سفيدهاي اصولگرايان نروند ذهن علما و بزرگاني مثل آيت الله مهدوي كني را نسبت به جبهه پايداري و بچه حزب اللهي‌ها خراب كنند.

اين عضو جبهه پايداري انقلاب اسلامي، ‌اضافه كرد: حال اگر افرادي توانستند در مورد جبهه پايداري اثر منفي روي آيت الله مهدي كني بگذارند ما در تبعيت از رهبري حركت مي‌كنيم يعني اگر جايي لازم باشد سكوت كنيم، بسان خار در چشم و استخوان در گلو سكوت مي‌كنيم، چرا كه ما فدايي رهبري هستيم و اگر لازم باشد سكوت مي‌كنيم، با علما در نمي‌افتيم منتهي خواهش ما از آقايان اين است كه قدري حوزه فكري شان را وسيع تر كنند.

وي در بخش ديگري از سخنان خود درباره فعاليت جبهه پايداري گفت: در واقع آن چيزي كه ما از جبهه پايداري مي‌فهميم اين است كه اين جبهه براي آن به وجود آمده تا خط بچه حزب اللهي‌ها، ‌اصولگراهاي اصيل، هيئتي‌ها و بسيجي‌ها را با خط انحرافي جدا كند.

بزرگواري اضافه كرد: همه ما حامي ‌دولت بوديم و همه ما حامي ‌آقاي احمدي‌نژاد بوديم و اين تشكيلات جبهه پايداري را به وجود آورديم تا خط انحرافي را انگشت نما كنيم و همچنين افكار ننگي كه آنها دارند در دامن اصولگراها و بچه حزب اللهي‌ها ننشيند.

وي تصريح كرد: پس اينطور نيست كه تمام آنهايي كه در شكل دهي دولت نهم و دهم و رياست جمهوري آقاي احمدي‌نژاد و روي كارآمدن آن نقش داشتن با جبهه انحرافي يكي باشند، چرا كه جبهه انحرافي يك اقليتي هستند كه در برخي مناصب جا خوش كرده‌اند.

بزرگواري با اشاره به سخنان اخير آيت الله مهدوي كني، گفت: ما معتقديم آيت الله مهدوي كني در راس خبرگان است، يعني جايي كه جايگاه رهبري و تعيين كننده رهبري است و از اين رو از اين جايگاه بسيار با ارزش است و نبايد در حوزه حزب‌ها و گروه‌ها كوچك شود.

وي افزود: بايد سايه چنين جايگاهي بر همه اصولگرايان و همه مملكت باشد و ايشان هم بداند كه جبهه پايداري در تقويت ايشان و خبرگان و رهبري حركت مي‌كند.

بزرگواري با بيان اينكه نبايد آيت الله مهدوي كني، جبهه پايداري را افراطي و تندرو حساب كند، گفت: اگر همين جبهه پايداري را بررسي كنيم مي‌بينيم كه بچه حزب اللهي‌ها، مذهبي‌ها، هيئتي‌ها و بسيجي‌هايي هستند كه همين‌ها بودند كه توانستند جريان فتنه را از كف خيابان جمع كنند و اينها مطيع رهبري هستند.

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : ادامه پاسكاري رسانه‌هاي فتنه, مردودين عليه جبهه پايداري, روزنامه حامي قاليباف, توهين به آيت‌الله مهدوي‌كني, روزنامه تهران امروز, ,