ترویج بی‌سابقه اعتقادات بهائیت در روزنامه عامل رسانه‌اي فتنه در زاهدان
 

 

گروه استان‌ها- سيستان و بلوچستان: روزنامه زاهدان به عنوان تنها روزنامه سیستان و بلوچستان در شماره 6079 خود با چاپ مطلبی تحت عنوان "وحدت اساس ادیان الهی" خوانندگان را مخاطب تعالیم فرقه ضاله بهائیت قرار داد.

به گزارش رجانیوز، این روزنامه این مطالب را عینا و بدون کم و کاست از کتب منحرفه بهائیت همچون "اقدس بهاء" و "اصول اعتقادات بهايی" و "خطابات عبدالبهاء" و ... استخراج كرده است.

در این مطلب تنها به جای استفاده از واژه "بهائیهان" از واژه مؤمنان و در جایی دیگر نیز کلمه مؤمنان راستین! استفاده شده است.

همچنین در این مطلب از واژه های مخصوص بهائیت همچون؛ عید صیام به جای روز عید فطر و همچنین عنوان روز عهد و میثاق که روز پنجم آذر هر سال است که بهائیان در آن روز عبدالبها را گرامی و برای او مراسم خاصی می گیرند، استفاده شده است.

این مطلب همچنین پا را فراتر گذاشته و در تکمیل ترویج غیرمستقیم آیین بهائیت، مراتب وجود را از منظر این فرقه انحرافی به صورت کامل بیان کرده و 90 درصد مطلب منتشر شده بدون کم و کاست، مستقیما از کتاب‌ها و اعتقادات بهابیون نقل شده است که با مراجعه به صفحه ويكي پديا مخصوص بهاييت همين جملات به نقل از كتاب‌هاي بهايي‌ها آمده است.

مدیر مسئول این روزنامه عضو شورای مرکزی حزب منحله مشارکت در سیستان و بلوچستان است و در ایام انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری نیز مسئول ستاد موسوی در این استان بود.

وی در ایام فتنه سال 88 با درج مطالب زيادي همسو با تحركات فتنه گران و ایجاد اغتشاش در سیستان و بلوچستان، عملاً روزنامه‌اش را به محل مرکزی فتنه‌گران در مرکز سیستان و بلوچستان تبدیل كرد.

انتشار بیانیه‌ها و اخبار در راستای فتنه انگیزی در این روزنامه به‌قدری موجب آزرده شدن مردم استان شد که در روز تاریخی 9 دی، مردم زاهدان پس از راهپیمایی با تجمع در مقابل این روزنامه از مسئولین قضایی خواهان بسته شدن این روزنامه شدند.

تقی رخشانی مدیر مسئول این روزنامه نه تنها بر خلاف بسیاری از مسئولین ستادهای دیگر موسوی در دیگر استان‌ها حاضر به اعلام برائت از وی نشد بلکه برای زنده نگه داشتن سران فتنه بارها عکس و اخبار آن‌ها را تیتر روزنامه خود كرد.

همچنین در کارنامه این مدیرمسئول، ده‌ها مصاحبه با رسانه های ضدانقلاب و به‌ويژه بی‌بی‌سی فارسی موجود است و وی بارها به مصاحبه با رسانه های ضد انقلاب افتخار کرده است.

مدیرمسئول روزنامه زاهدان در اوج دوران مجاهدت های شهید شوشتری در سیستان و بلوچستان هم در مصاحبه با یکی از رسانه های ضد انقلاب، اقدامات اين سردار سپاه پاسداران انقلاب اسلامي را در استان تفرقه‌انگیز لقب داد!

مصاحبه های وی همواره مورد توجه سایت ضد انقلاب مروج تجزیه طلبی بلوچستان نيز قرار دارد و حتی پایگاه های خبری گروهک ریگی مطالب تبلیغاتی وی را با تیتر" تقی رخشانی، سیاستمدار بزرگ!" منتشر کرده اند.

وي در زمان عملیات‌های گروهک ریگی در سیستان و بلوچستان در نقش منبع خبری و خبرنگار بی‌بی‌سی فارسی با سخنان دو پهلو تلاش مي‌كرد که فضای سیستان و بلوچستان را سراسر امنیتی و ناامن نشان بدهد.

این در حالی است که وی حتی به صراحت در یادداشت های خود پدید آمدن افرادی چون عبدالمالک ریگی را مانند تحلیل های رسانه های ضدانقلاب محصول تبعیض نسبت به اهل سنت و عوامل دیگري همچون رفتارهای تبعیض‏آمیز دولت در مدیریت و استخدام اهل سنت، مداخله در امور دینی اهل سنت و بی‏توجهی به مقدسات آنان! به عنوان علل ناامنی در استان عنوان مي‌كرد.

همچنین وی رابطه نزدیک سیاسی با مولوی عبدالحمید دارد و هر از چند گاهی که شرایط سیاسی برای عبدالحمید تنگ می شود طی یک مصاحبه رپرتاژگونه تلاش می کند تا برای وی تریبونی در رسانه ها ایجاد کند و سپس با پخش خیابانی روزنامه اش در میان مردم عملا سخنگویی این جریان افراطی مذهبی می شود.

وی همچنین رابط اصلاح طلبان افراطی با عبدالحمید بوده و سال‌هاست که به عنوان سخنران در روز خبرنگار به مسجد مکی دعوت می شود.

او حتی چندین بار قصد نمایندگی مجلس از زاهدان را نیز داشته که شورای نگهبان او را رد صلاحیت كرده است.

فعاليت گروه‌هاي بهايي در سيستان و بلوچستان افزايش يافته و آن‌ها فعاليت‌هاي اقتصادي زيادي را در استان شروع كرده‌اند. اين گروه‌ها داراي ارتباطات‌هاي خارجي به‌ويژه با كانادا هستند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : ترویج بی‌سابقه, اعتقادات بهائیت, روزنامه عامل رسانه‌اي فتنه, روزنامه زاهدان, روزنامه سیستان و بلوچستان, وحدت اساس ادیان الهی, تعالیم فرقه ضاله بهائیت, اقدس بهاء, اصول اعتقادات بهايی, خطابات عبدالبهاء, ,