نماینده ولی فقیه در سپاه:


سپاه راهگشای ظهور امام عصر(عج) است
سپاه نیوز: حجت الاسلام و المسلمین سعیدی گفت: سپاه راهگشا و فراهم کننده زمینه ظهور امام عصر(عج) است.
به گزارش خبرنگار سپاه نیوز؛ حجت‌الاسلام والمسلمین علی سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم گرامیداشت شهدای نیروی زمینی سپاه با تشریح نحوه شکل گیری 5 شیوه گفتمان در صد سال اخیر در منطقه خاورمیانه اظهار داشت: در صد ساله اخیر در منطقه خاورمیانه گفتمان های لیبرال غربی،ملی گرایی لیبرالی،چپ مارکسیستی،التقاطی و گفتمان دینی شکل گرفته و هرکدام از این گفتمان ها با ارائه نظریاتی طرفدارانی را برای خود جمع کردند.
وی ادامه داد: گفتمان لیبرالی غربی با تکیه بر مدل لیبرال دموکراسی و گفتمان دموکراسی نیز در ایران با حمایت نهضت آزادی همراه بود.
حجت الاسلام و المسلمین سعیدی افزود:نماینده گفتمان چپ مارکسیستی در ایران هم حزب توده بود که در کشورهای عراق، سوریه، لیبی و یمن طرفدارانی داشت.
وی گفتمان چهارم را گفتمانی تشکیل شده از التقاط گفتمان های دینی و مارکسیسم، اسلام و ملی‌گرایی و اسلام و لیبرالیسم با یکدیگر عنوان کرده وادامه داد: گفتمان پنجم گفتمان دینی است که سردمدارآن در ایران علما و روحانیون بودند.
نماینده ولی فقیه در سپاه، امام خمینی(ره) را نماد گفتمان دینی دانست و افزود: امام راحل(ره) با تشکیل حکومت وانقلاب اسلامی به دنبال پیاده کردن اسلام ناب و ادامه گفتمان نبوی و علوی بود و جمهوری اسلامی نیز به دنبال پیاده کردن همین هدف به همراه حاکمیت گفتمان مهدوی در سراسر جهان است که این مسیرامروز توسط رهبر معظم انقلاب به بهترین وجه دنبال می‌شود.
حجت الاسلام والمسلمین سعیدی گفتمان‌های نهضت آزادی، بنی‌صدر و یا گفتمان آقای منتظری جانشین حضرت امام(ره) را در تضاد با گفتمان امام خمینی (ره) خواند وگفت: همه این گفتمان ها با گفتمان حضرت امام ناسازگاری داشت و بعد از آن هم گفتمان جریان اصلاح طلب نیز بانگرش امام و رهبری زاویه گرفت و امروز همین مشکل را با گفتمان جریان انحرافی نیز داریم.
وی افزود: باید تابلوی گفتمان خود که گفتمان نبوی وعلوی و همان راه امام و رهبری است را حفظ کنیم و براین اساس هر جریان و حزب که با این تابلو همراه شد سپاه نیز با او همسو است و هرکس هم در خلاف این جهت حرکت کرد ما نمی‌توانیم با او همراهی کنیم.
نماینده ولی فقیه در سپاه تصریح کرد: هیچ زمانی تقابل اسلام و کفر مانند امروز نبوده و اگر پیامبراکرم(ص) در زمان خود با دشمنان داخلی مواجه شد امروز جهان اسلام به محوریت ایران در برابر دشمنان داخلی و استکبار جهانی ایستاده و این یک موضوع بی سابقه است.
وی ایران را کانون بیداری اسلامی در منطقه خواند واظهار داشت: اقدام مردم مصردر تسخیر لانه جاسوسی اسراییل بسیار شبیه به اقدامی است که جوانان انقلابی ایران در تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در اوایل انقلاب داشته‌ و یاد آور سخنان امام راحل در آن خصوص است.
وی رسالت انقلاب اسلامی را آماده سازی جامعه برای فراگیر شدن گفتمان مهدوی در دنیا دانست و ادامه داد: هزار و 200 علامت و نشانه برای ظهور امام زمان(عج) ذکر شده که تنها چند مورد آنها باقی مانده است البته بین علائم و شرایط ظهور فرق هایی است و به عنوان مثال باید حکومتی شبیه حکومت امام زمان(عج) قبل از ظهور تشکیل شده باشد ولی به نظر من تا امام زمان(عج) صد میلیون پاسدار آماده نداشته باشند ظهور نخواهند کرد.
حجت الاسلام و المسلمین سعیدی یادآورشد: آمادگی جهانی و بین المللی نیز برای ظهور شرط است وتحولاتی که امروز در منطقه خاور میانه شاهد هستیم در همین راستا و برای آمادگی جهانی برای ظهور منجی است.
وی ادامه داد: البته ما نیز علائمی مانند ظهور صغری را قبول داریم اما آن را تمرینی برای ولایت‌مداری و فداکاری در راه حجت خدا و نائب امام زمان(عج) می‌دانیم.
حجت الاسلام و المسلمین سعیدی در پایان استکبار جهانی را در دستیابی به اهداف پلید خود ناکام دانست و گفت: قطره قطره خون شهدای گرانقدر سپاه که در مصاف با دشمنان اسلام ریخته شده ارزشمند و اثرگذار بوده وما در ادامه راه این شهیدان عزیز حتی یک لحظه هم عقب نشینی نکرده وتا آخرین نفس از شجره طیبه ولایت دفاع خواهیم کرد.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : نماینده ولی فقیه, سپاه راهگشای ظهور امام, حجت الاسلام و المسلمین سعیدی, ,