پيام تسليت فرمانده کل سپاه برای درگذشت مادر شهيدان "جهان آرا"
سپاه نیوز: فرمانده کل سپاه در پیامی درگذشت والده‌ شهیدان جهان آرا، را به همه بازماندگان، به ویژه پدر معزز شهیدان تسلیت گفت.
به گزارش سپاه نیوز؛ متن پيام سردار سرلشكر محمدعلي جعفري به اين شرح است:

(ما اصاب من مصيبه الاباذن الله و من يومن بالله يهد قلبه)
جناب آقای حاج سیدهدایت جهان آرا، پدر معزز شهیدان جهان آرا
خبر تاسف بار درگذشت همسر ماجده تان، بانوی وفادار نظام و بسیجی مخلص، ام الشهیدان، مرحومه حاجیه خانم ساره امامزاده موجب تاثر و تالم خاطر فراوان گردید.
آن عزیز سفر کرده به دیار باقی را همان بس که حیات طیبه اش را به تربیت فرزندانی مومن، مجاهد و ولایتمدار سپری و سبزقامتانی چون سرداران شهید سیدمحمد، سیدعلی و سید محسن جهان آرا را در عرصه دفاع ازمکتب علوی و فاطمی، عاشقانه تقدیم حضرت دوست نمود.
او که عمر شریفش را در راه پایداری بر مسیر نورانی ولایت و عشق به اسلام عزیز طی نمود، سرانجام ندای "ارجعی" حضرت دوست را اجابت نمود و بسوی معبودش شتافت تا در جوار شهیدان عرش نشینش خوش بیاساید و حیاتی جاودان آغاز نماید.
اینجانب فقدان آن مادر بزرگوار را تسلیت عرض نموده، از خداوند منان مسئلت می نمایم روح پاکش را در "اعلی حلیین" و با حضرت صدیقه طاهره (س) محشور و به جناب عالی ، فرزندان انقلابی و ولایتمدار و نیز خانواده مکرم در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) و دعای خیر رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی، حضرت آیت اله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) شکیبایی، عزت و سعادت عطا فرماید .
ان شاء الله
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : پيام تسليت, فرمانده کل سپاه, درگذشت مادر شهيدان جهان آرا, حاجیه خانم ساره امامزاده, ,