صفار: اصولگرايي دهه 70 پاسخگوي امروز نيست

 

وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي دولت نهم با اشاره به وجود دو روش پيشين و نوين در جريان اصولگرايي گفت: اصولگرايي دهه 70 كه همان روش پيشين است جوابگوي نياز جامعه امروز نيست.

به گزارش فارس، حسين صفار هرندي در حاشيه همايش ترجمان هويت انقلاب اسلامي در جمع خبرنگاران كاشان اظهار داشت: در روش پيشين اصولگرايي مربوط به دهه 70، تمركز بر جريان گروه هاي سياسي و معامله گري و لابي هاي پشت صحنه داشته و اين امر نمي تواند پاسخگوي دغدغه هاي معيشتي مردم باشد.

وي افزود: كارگزاران و اصلاح طلبان پديده هاي ناشناخته اي براي مردم نيستند و از زبان برخي از بازيگران سياسي آن دوره شنيدند كه ادعا كردند كه هيچ مسئوليتي در حل مسائل معيشتي نداشته و هدف آنها توسعه سياسي است در حالي كه مهم ترين خواست و دغدغه مردم مسائل معيشتي، مسكن و فرهنگ ناب اسلامي است.

وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي دولت نهم تصريح كرد: اين جريان ها در عرصه فرهنگ با پشت كردن به همه هنجارهاي اعتقادي و ديني مردم، آنها را به سخره مي گرفتند و به جنگ انقلاب هاي ديني مردم مي آمدند.

صفار هرندي با اشاره به شناخت مردم از جريانات انحرافي خاطرنشان كرد: اصلي ترين انحراف سخناني است كه به آنها عمل نمي كنند، زماني فسادشان در غفلت دستگاه هاي نظارتي برملا مي شود و از جنس تبهكاري در حوزه اقتصادي اختلاس 3 هزار ميلياردي رقم مي خورد و زماني با بازي گرفتن اعتقادات مردم انحرافات ديني و فرهنگي از آنها ديده مي شود.

وي حفظ وحدت بين گروه هاي مدعي راهبري مردم را از ملاحظات مردم دانست و يادآور شد: وحدت اصولگرايان محكي براي تشخيص صلاحيت آنهاست و به هر ميزان بتوانند وحدتشان را حفظ كنند در نظر مردم مي درخشند و با تركيب بهتري از نظر پايبندي به انقلاب شكل مي گيرد. صفار هرندي در ادامه اضافه كرد: ايجاد شبهه تغيير نام وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي داراي هيچ انگيزه عقلاني نيست بلكه براي تغيير مسير اذهان عمومي از مسائلي چون فساد اقتصادي و اختلاس 3 هزار ميليارد توماني بانك صادرات است. به گفته وي اين امر با سوء استفاده از اعتماد مردم به دولت و بهره گرفتن از غفلت دستگاه هاي نظارتي صورت گرفته است. وي با اشاره به اقدامات شيطاني در بيان برخي بحث هاي نظري به منظور تشويش اذهان تأكيد كرد: قدرت رسانه اي با تحقيق و برجسته سازي مي تواند با تنوير افكار عمومي توان مقابله را از جريان هاي فاسد و منحرف سلب كند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : صفار, اصولگرايي دهه 70, ترجمان هويت انقلاب اسلامي, كارگزاران و اصلاح طلبان, بازيگران سياسي, حل مسائل معيشتي, مسكن و فرهنگ ناب اسلامي, ,