درخواست آيت الله مهدوي كني و آيت الله يزدي براي حضور اعضاي جبهه پايداري در نشست آينده 8+7

آيت الله مهدوي كني و آيت الله يزدي از اعضاي جبهه پايداري دعوت كردند كه در نشست آينده جبهه اصولگرايان شركت كنند.
حجت الاسلام سالك با بيان اينكه جلسه شوراي مركزي جامعه روحانيت مبارز با حضور اكثريت اعضا و آيت الله مهدوي كني دبيركل آن تشكل برگزار شد گفت: در اين نشست طبق روال هميشگي، پس از بحث و بررسي در خصوص اخبار و مسائل جاري روز از جمله اختلاس در سيستم بانكي، جامعه روحانيت مبارز خواهان پيگيري مجدانه مسئولان كشور و رسيدگي به اين موضوع شدند.
بيداري اسلامي و مسائل مربوط به انتخابات آينده از ديگر مسائلي بود كه سالك آنها را جزو مسائل مطرح شده در جلسه جامعه روحانيت مبارز عنوان كرد و ضمن اشاره به نشست هاي يك سال و نيم اخير جامعتين گفت: جامعه روحانيت مبارز مبناي حركت در انتخابات را منشور اصولگرايي مي داند و بر آن تاكيد مي كند و مسئولان اصولگرا نيز آن را پذيرفته اند.
سخنگوي جامعه روحانيت مبارز تاكيد كرد: موفقيت در انتخابات آينده منوط به تكيه بر منشور اصولگرايي و مفاد آن است. بنابراين مسئولان اصولگرا بايد با تفسير دقيق بندهاي اين منشور، از طريق رسانه ها مسائل را براي مردم روشن كنند و بدين وسيله وجه امتياز جريان اصولگرايي و ساير جرياناتي كه درصدد تخريب وحدت ميان اصولگرايان هستند، مشخص شود.
حجت الاسلام سالك خاطرنشان كرد: با توجه به حضور برخي برادران در جبهه پايداري انقلاب اسلامي شاهد هستيم عده اي از افراد حركت هايي را انجام مي دهند كه باعث افتراق ميان جامعه اصولگرايي مي شود. بنابراين در نشست اخير جامعه روحانيت مبارز تاكيد شد جبهه پايداري كه جمعي از بزرگان انقلاب در آن هستند از بدنه جامعه اصولگرايي است.
وي ادامه داد: جامعه روحانيت مبارز از اعضاي جبهه پايداري دعوت به عمل مي آورد تا در جلسات 8+7 حضور يابند؛ ما اميدواريم با حضور آنان اتحاد اصولگرايي تقويت شود و ميدان از دست فرصت طلبان و بدخواهان گرفته شود.
سخنگوي جامعه روحانيت مبارز همچنين با اشاره به فرمايشات آيت الله مصباح يزدي گفت: جامعه روحانيت مبارز نسبت به فرمايشات آيت الله مصباح عنايت ويژه اي دارد و در مجموع رهنمودهاي ايشان را در جهت تقويت جبهه اصولگرايي مي داند.
حجت الاسلام سالك متذكر شد: منظور ما از ائتلاف اصولگرايي، ائتلاف سلايق مختلف در ميان اصولگرايان است به عبارتي ديگر اصولگراياني كه خطوط قرمز انقلاب و نظام را قبول دارند و بر مبناي منشور اصولگرايي حركت مي كنند.
وي با اشاره به برخي اظهارنظرها و اخبار درباره تغيير تركيب 8+7، گفت: ما اين موضوع را از آيت الله مهدوي كني سؤال كرديم و ايشان گفتند اگر جبهه پايداري در جلسات حضور پيدا كنند، قطعا نتايج مطلوب تري را در زمينه اتحاد اصولگرايان به دست خواهيم آورد. البته اعضاي جبهه پايداري تاكنون هيچ اظهارنظري مبني بر تصميمشان بر عدم حضور در جلسات كميته متحد اصولگرايان اعلام نكرده اند و بر همين اساس اميدواريم كه به زودي در جلسات شركت كنند.
سالك افزود: آيت الله مهدوي كني و آيت الله يزدي از اعضاي جبهه پايداري درخواست كردند كه در نشست 8+7 شركت كرده تا با اين حضور به سوءاستفاده هايي كه در اين مورد انجام مي شود، پايان داده شود.
رابطه جبهه پايداري
با اصولگرايان خوب است
در همين حال يك عضو جبهه پايداري انقلاب اسلامي رابطه اين تشكل با ديگر گروههاي اصولگرا از جمله جبهه اصولگرايان را خوب توصيف كرد.
غلامحسين الهام درباره شرط و شروط هاي اين جبهه براي ديگر اصولگرايان، اظهار داشت: ما يك سري اصولي داشته و داريم و در حال پيگيري كردن آن هستيم.
وي در پاسخ به اين سؤال كه چقدر اميدوار هستيد كه به نتيجه برسيد؟ گفت: نفس پيگيري، نتيجه است.
وي ادامه داد: ما هميشه با اميد حركت مي كنيم و اگر حرفي محكم و داراي مبنا باشد، بايد آن را پيگيري كرد.
الهام در پاسخ به اين سؤال كه حضور نماينده اين گروه در گروه 7 نفره به كجا رسيد؟ با بيان اين كه در حال گفت وگو هستيم، افزود: ما داراي يكسري اصول و مواضع هستيم و در مورد آنها در حال مذاكره و اميدوار به نتيجه گيري هستيم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : درخواست آيت الله مهدوي كني, آيت الله يزدي, حضور اعضاي جبهه پايداري, نشست آينده 8+7, اختلاس در سيستم بانكي, جامعه روحانيت مبارز, ,